امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/20 1397

گروه سایبان - بیمه سامان در ادامه معرفی خدمات کاربردی بیمه ای، بیمه درمان خانواده با شرایط جدید را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، فرهاد اسکندری مدیر بیمه های درمان این شرکت درخصوص این طرح گفت: بیمه درمان خانواده پیش از این نیز در بیمه سامان ارایه می شد، ولی طرح جدید با تغییراتی که داشته بسیار جامع تر و متنوع تر به هموطنان ارایه خواهد شد.

 وی افزود: پوشش تکمیل درمان از جمله محصولات مورد توجه هموطنان طی سال های گذشته است که مورد استقبال فزآینده مشتریان قرار گرفته است منتها محدودیت صدور گروهی این بیمه نامه باعث شده بود که بخش وسیعی از هموطنان نتوانند از این محصول استفاده کنند.


فرهاد اسکندری با اشاره به اینکه بیمه سامان این محدودیت ها را برطرف کرده است افزود: بیمه درمان خانواده جدید سامان با پوشش ها و حق بیمه های متنوع طراحی و معرفی شده که این مهم شرایط را برای آحاد مختلف جامعه که علاقه مند به تهیه این بیمه نامه هستند را فراهم می کند.

وی در خصوص تنوع این محصول عنوان کرد: بیمه درمان خانواده سامان در شش گروه با تعهدات و حق بیمه های مختلف طراحی شده که این تنوع نیازهای گروه های مختلف را تامین خواهد کرد.


وی اظهار داشت: «نسیم سامان»، «مهر سامان»، «سروش سامان»، «شمیم سامان»، «وصال سامان» و «عقیق سامان» شش طرح بیمه درمان خانواده سامان است که پوشش های متنوع بیمه ای را در این بخش به هموطنان ارایه می دهد.


اسکندری با اشاره به اینکه تفاوت عمده بیمه درمان انفرادی جدید سامان در لزوم برخورداری از بیمه گر پایه است گفت: در طرح جدید، برخورداری از بیمه گر نخست برای خریداران بیمه درمان خانواده سامان با افزایش 18% به حق بیمه امکان پذیر می باشد و کسانی که به هر دلیل بیمه گر پایه ندارند نیز می توانند بیمه درمان خانواده سامان را خریداری کنند.

مدیر بیمه های درمان بیمه سامان در خصوص حق بیمه این بیمه نامه نیز گفت: سن بیمه گذار و طرح مورد استفاده تعیین کننده حق بیمه خواهد بود.

به گفته وی حداقل حق بیمه درمان خانواده یک میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر آن 26 میلیون و 10 هزار ریال به صورت سالانه خواهد بود که این حق بیمه به صورت 30 درصد نقد و مابقی در شش قسط قابل پرداخت خواهد بود، ضمن اینکه در صورت پرداخت نقدی حق بیمه، 10 درصد تخفیف برای بیمه گذار منظور خواهد شد. علاوه بر این دارندگان بیمه های عمر بیمه سامان نیز از تخفیف حق بیمه درمان خانواده سامان برخوردار خواهند بود.

اسکندری در ادامه در خصوص پوشش های بیمه درمان خانواده سامان گفت: طرح‌های مختلف بیمه خانواده سامان همه هزینه‌های درمانی شامل هزینه‌های بیمارستانی، اعمال جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپائی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را پوشش می‌دهد، علاوه بر اینکه برای نخستین بار تمام طرح های ارایه شده سه گروه نازایی، عیوب انکساری هر دو چشم و سمعک را نیز پوشش می دهد که این مهم آسودگی ذهنی برای بیمه گذران به همراه خواهد داشت.

وی همچنین افزود: علاوه بر این بیمه درمان خانواده سامان برای بیمه نامه های تمدیدی بیمه سامان خانواده فاقد دوره انتظار بوده و بلافاصله بعد از تایید بیمه گر و واریز حق بیمه بیمه گذار تحت پوشش بیمه خواهد بود.

مدیر بیمه های درمان بیمه سامان در خصوص ریسک پیش بینی شده این بیمه نامه گفت: در طراحی بیمه نامه جدید درمان خانواده سامان تمام دستورالعمل ها و بخش نامه های نهاد ناظر مورد توجه قرار گرفته، ضمن اینکه ضریب ریسک پیش بینی شده برای این بیمه نامه کمتر از سقف تعیین شده توسط بیمه مرکزی خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود