امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/6 1397



گروه بازارپول - مدیریت حقوقی شرکت های بیمه در جلوگیری از کلاهبرداری و خسارت های ساختگی، نقش اساسی و تعیین کننده  ای دارند.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت با اعلام این مطلب، به بیان اهداف، راهبردها و مقتضیات شرکت پرداخت.

وی با اشاره به تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی و شعب گفت تغییرات در بحث مدیریت یک امر طبیعی و لازمۀ یک مجموعه پویاست و این تغییرات نیز با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست.


بیانیان ضمن معرفی مدیران جدید در حوزه های درمان، خودرو، بازاریابی و عمر و سرمایه گذاری؛ بیمه های درمانی و ثالث را از امور مهم و خطیر شرکت برشمرد و گفت پیشبرد امور در این دو حوزه مستلزم تعامل و همکاری همه بخش هاست و باید همه تلاش کنیم این امور بنحو احسن پیش برود تا اعتماد بیمه گذاران نیز جلب شود.

مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه های عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت انتظارات شرکت در این حوزه برآورده نشده و همکاری تنگاتنگ شعب و نمایندگان در فروش این بیمه نامه ها ضروری و نیازمند سرمایه گذاری مناسب و تفکیک حساب های آن با سایر رشته های بیمه ای است.


بیانیان برنامه ریزی دقیق در بخش دیات و پرداخت خسارت در بیمه های اتومبیل را نیز بسیار مهم دانست و لزوم ارتباط و تعامل با پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و استفاده از مشاوره آن ها در رسیدگی به پرونده های خسارتی بلاتکلیف و معوق و نیز ضرورت راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به شکایات و مطالبات بیمه گذاران را مورد تأکید قرار داد.

مدیر عامل بیمه آرمان وفاق و همدلی را در راستای تقویت بخش های مختلف و ایفای تعهدات شرکت خاطر نشان ساخت و با اعلام این موضوع که سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه های خُرد است، خواستار انتقال دانش و اطلاعات فنی به یکدیگر برای هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف شرکت شد.


بیانیان همچنین داده ها و اطلاعات فنی مجموعه را جزو اسرار و سرمایه های شرکت برشمرد و بر حفظ و حراست از آنها تأکیدکرد. او همچنین با اشاره به تخلفات و کلاهبرداری های گسترده برای اخذ خسارت های ساختگی از شرکتهای بیمه، بر تلاش و پویاتر شدن بخش حقوقی شرکت به منظور جلوگیری از پرداخت خسارت های تقلبی و بروز شدن پرداخت ها تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران بخشهای مختلف نیز به بیان مسائل شرکت و حوزه متبوع خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف ترسیم شده ارائه کردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود