امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
05/10 1397

گروه سایبان - روند تائید صلاحیت اعضای هیات مدیره در شرکتهای بیمه ای سرعت گرفته است و در هفته های گذشته تعدادی از افراد پیشنهادی از سوی سهام داران به تائید بیمه مرکزی رسیده اند.

بهروز ناظمی از جمله افرادی است که برای عضویت در هیات مدیره بیمه آسیا تائید صلاحیت شده است .

وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس اقتصاد و دارای گواهینامه های متعدد آموزشی وتخصصی - گواهینامه هنر طراحی مدل های اقتصاد سنجی از موسسه توسعه وتحقیقات اقتصادی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

ازجمله سوابق کاری نامبرده  مدیر بیمه های اشخاص(عمر -حادثه -درمان)، مدیر کل مجتمع امور بیمه ای استان اصفهان شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر کل مجتمع امور بیمه ای استان آذربایجانشرقی شرکت سهامی بیمه ایران،  معاونت هماهنگی مدیریت امورشعب بیمه ایران،  معاونت امور نمایندگان داخل کشور و   رئیس اداره کل نظارت بر عملکرد نمایندگان، معاون اداره کل سایر بیمه نامه ها، رئیس اداره صدور بیمه های باربری، رئیس اداره بیمه های مهندسی و مسئولیت، رئیس اداره بیمه های اشخاص در بیمه ایران است . البته وی کارشناس بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران، کارشناس مسئول نظارت برخدمات دولتی در سازمان بازرسی وزرات بازرگانی، کارشناس و ممیز مالیاتی وزارت امور اقتصادی ودارائی،  کارشناس ارزیابی و بررسی های طرح های اقتصادی بانک صنعت و معدن وکارشناس وتحلیل گر اقتصادی گروه تحقیق وتفسیر خبر صداوسیما نیز بوده است .



نفر دوم این فهرست سیدمحمدرضا میری لواسانی عضو جدید هیات مدیره بیمه البرز است .

لواسانی دانش آموخته کارشناسی عمران سازه های دریایی است و تحصیلات این دوره تا کسب دکترای ارزیابی ریسک های دریایی در مدت 7 سال در انگلستان به پایان برده و مدتی هم در لویدز لندن همکاری داشته است و پیش از این مشاور شرکت ملی نفت بوده است و با همت او برای نخستین بار در کشور رشته کارشناسی ارشد با گرایش مدیریت ریسک با موافقت وزارت علوم دانشجو پذیرفت. او دارای مدرک تحصیلی فوق دکترای مدیریت ریسک بیمه در دریا است .

وی پیش از این سه سال مشاور شرکت ملی نفت در حوزه بیمه بوده و هفت سال نیز مدیریت یک شرکت خدمات بیمه ای وابسته به بیمه ایران را نیز برعهده داشته است .



مهدی سامری عضو جدید هیات مدیره بیمه تجارت نو نفر سوم این فهرست است.

سامری بعنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری ایرانیان به عضویت هیئت مدیره بیمه تجارت نو درآمده است .

وی از موسسین  بیمه تجارت نو بود که در پی اختلاف نظر با سهام داران وقت شرکت از آن خداحافظی کرد.

او پیش از این عضو هیات مدیره بیمه ملت بود و در کارنامه خود در صنعت بیمه حضور در بیمه توسعه و کوثر را تجربه کرده است .



چهارمین نفر این فهرست داوود قاسم پور دیزجی است . مدرک تحصیلی او کارشناسی است و پیش از این مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت فروشگاه های کوثر،رئیس هیأت مدیره شرکت پشم بافی جهان،مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت کامیون پیام، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت تحفه، عضو هیأت مدیره خدمات بیمه ای آسایش کوثر و مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت موتور الکتریک بوده است.


پنجمین نفر در این فهرست نماینده شرکت سرمايه گذاري راستين نوين كيش با نمايندگي حسام معتضدیان قمی است. مدرک تحصیلی او فوق لیسانس است و پیش از نائب رئیس هیات مدیره شرکت صنايع لاستيکي سهند بوده است. ظاهرا او کتابی با عنوان  اشنایی با بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار تهران نیز دارد .سوابق بیشتری از نامبرده در دست نیست .



ششمین نفر این فهرست  علیرضا بلگوری است که به صورت سنتی به عنوان رئیس هیات مدیره بیمه نوین معرفی شد. در بیمه هایی که سهام دار بانکی دارند رسم است که مدیران عامل بانک ها ریاست هیات مدیره بیمه را بر عهده می گیرند . وی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین است و پیشتر  معاون امور وصول و حقوقی اقتصاد نوین نیز بوده است.  بلگوری فارغ التحصیل رشته حسابداری است و پیشتر نیز به عنوان مدیر مالی این بانک مشغول به فعالیت بوده است.

وی سابقه مشاور مدیرعامل شرکت مهندسان مشارو ایوان بهشت، بازرس قانونی موسسه حسابرسی صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور ایوان بهشت، مدیر مالی شرکت ایران سازه، عضویت در هیات مدیر شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین و مدیریت را در کارنامه کاری دارد. وی پیش از این نیز در بانک مسکن و در زمان بت شکن عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز بوده است.


هفتمین نفر در این فهرست  سید محمد ناصر مبرقعی عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران است که ظاهرا فعلا صلاحیتش به تائید بیمه مرکزی نرسیده است .

مفید امینی برای عضویت در بیمه حکمت صبا و هادی دست باز برای عضویت در هیات مدیره همین شرکت معرفی شده اند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود