امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/6 1397

گروه سایبان - مراسم افتتاحیه شعبه ایلام بیمه سرمد، سه شنبه 97/4/5 با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، محمدرضا سمیع توران سرایی مدیر بانک صادرات استان و شرافت معاون وی، روسای دوایر و شعب بانک صادرات، کتیراتی مدیر استان ها و شبکه فروش، حامی فرد مدیر روابط عمومی، احمدی مدیر استان ایلام این شرکت و مدیران شعب سایر شرکت های بیمه ای، در محل سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد.


به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، کاتب در این مراسم، افتتاح شعبه در این استان را در ادامه روند گسترش شبکه فروش و توسعه شعب در تمامی استان ها مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان ایلام به عنوان استانی که چهار درصد نفت کشور و ۱۵درصد از منابع گاز کشور را داراست و علی رغم گشایش مرز مشترک با عراق در شهرستان مهران و و دهلران، پتانسیل های خوبی در عرصه های تجارت و توریسم بین‌المللی کسب نموده است، متاسفانه به لحاظ ضریب نفوذ بیمه در جایگاه مطلوبی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در این استان در سال 1395، تنها 1.13 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: همین موضوع، لزوم تلاش بیشتر در جهت ارتقای فرهنگ بیمه در این استان را آشکار می‌کند.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به آمارهای بیمه مرکزی در سال 1395، گفت: استان ایلام در این مدت تنها 0.6 درصد سهم کل حق بیمه تولیدی را به خود اختصاص داده و سهم این استان از خسارت پرداختی در آن سال، 0.7 درصد بوده است؛ این آمارها نشان دهنده آن است که حق بیمه تولیدی از میزان خسارت پرداختی در استان کمتر بوده که لازم است در این مسیر اقدامات موثرتری صورت پذیرد.


وی یکی از مهمترین اهداف افتتاح این شعبه را خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته به زائرین کربلا و نجف عنوان و ابراز امیدواری کرد: بیمه سرمد بتواند در مسیر تحقق اهداف خود در استان ایلام گام های موثر و ارزشمندی بردارد.


کاتب در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی خدمات بیمه سرمد پرداخت و از رشد 40 درصدی پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

همچنین در این مراسم، مدیر بانک صادرات استان نیز از افتتاح شعبه بیمه سرمد در ایلام اظهار خشنودی کرد و ضمن تاکید بر توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه، گفت: ارائه محصولات بیمه ای به مشتریان بانک صادرات، نیازهای بیمه ای آن ها را در استان ایلام تامین خواهد کرد.سمیع توران سرایی، بانک صادرات را حامی بزرگی برای بیمه سرمد دانست و خاطرنشان کرد: در مقابل، بیمه سرمد با جلب رضایت همه جانبه کارکنان، بازنشستگان و مشتریان بانک صادرات، پاسخ شایسته ای به حمایت های این بانک داده است.

همچنین در این مراسم، صوت شیوای قاری جوان بین المللی که در آغاز افتتاحیه، اقدام به قرائت قرآن نموده بود، مورد توجه رییس هیات مدیره بیمه سرمد قرار گرفت و یک بیمه نامه زندگی با حق بیمه 10 میلیون ریال به وی اهدا نمود.


در پایان مراسم افتتاحیه شعبه ایلام بیمه سرمد، حکم مدیریت این استان توسط کاتب به احمدی تقدیم شد.

در ادامه این بازدید استانی، نشستی نیز در محل شعبه با حضور مدیر رفاه بانک صادرات استان برگزار شد؛ در این نشست مسائل و مشکلات موجود مطرح شد که به صورت فوری و آنی دستور پیگیری آنها توسط رییس هیات مدیره بیمه سرمد صادر شد.

کاتب در این جلسه جویای نحوه عملکرد تیم ارزیابی این شرکت از روند ارزیابی و پرداخت خسارت های مربوط به زلزله استان ایلام شد که خوشبختانه مورد تایید و توجه مدیران بانک صادرات استان قرار گرفته و نتایج رضایت بخشی دریافت شده بود.


رییس هیات مدیره همچنین دیداری نیز با نماینده شرکت کمک رسان ایران داشت که ضمن بررسی مسایل و موانع پیش رو، توصیه های لازم جهت ترتیب اثر بخشیدن به انجام پرونده های این شرکت به قید فوریت مورد تاکید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شعبه ایلام بیمه سرمد به نشانی خیابان خرمشهر جنوبی، جنب مسجد صاحب الزمان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هموطنان محترم در این استان خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود