امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
04/2 1397



گروه سایبان - شعبه بیمه آسیا در جلفا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه­ آسیا در آیین افتتاح شعبه جلفا بیمه ­آسیا با تأکید بر این موضوع که امروزه تمام فعالیت­ های اقتصادی در دنیا بدون بیمه شکل نمی­ گیرد، گفت: خط ­مشی بیمه ­آسیا به عنوان بزرگ ­ترین بیمه خصوصی کشور مشارکت فعال در فعالیت­ ها و پروژه­ های بزرگ اقتصادی کشور با ارائه پوشش ­های مناسب بیمه ­ای است.

مدیرعامل بیمه­ آسیا با اشاره به توانگری فنی و مالی بیمه­ آسیا در ارائه پوشش­ های بیمه ­ای به فعالیت ­های اقتصادی، اظهار داشت: بیمه­آسیا به عنوان یک نهاد مالی و تأمین­ کننده آرامش، آمادگی کامل برای همکاری با مناطق آزاد در اقصی ­نقاط کشور را دارد.

مهندس نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس در سخنانی با اشاره به اینکه هر فعالیتی برای مانایی و پویایی خود نیاز به حمایت صنعت بیمه دارد، اظهار داشت: نقش صنعت بیمه در تمامی شئون زندگی افراد موثر است و ما به خدمات گسترده ­تر صنعت بیمه در این منطقه نیازمندیم.

مهندس نریمان با تبریک حسن ­نظر بیمه ­آسیا برای انتخاب و پاسخ­گویی به این نیاز، بیان داشت: انشاءا..بتوانیم همکاری گسترده ­ای با بیمه ­آسیا در تمامی زمینه­ ها داشته باشیم.

وی افزود: منطقه آزاد ارس پتانسیل ­های گسترده ­ای برای فعالیت صنعت بیمه دارد و هر پوششی که از سوی صنعت بیمه ارائه می­ شود، به توانایی و اقتدار این منطقه کمک می­ کند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تصریح ایجاد یک ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین بیمه ­آسیا و منطقه آزاد ارس در حل مشکلات پیش­ رو، گفت: منطقه آزاد ارس استعداد کسب مقام برترین در مناطق آزاد کشور را دارد و این مهم با همراهی و مشارکت صنعت بیمه کشور قابل تحقق خواهد بود.

مدیرعامل بیمه ­آسیا و هیأت همراه با حضور در دفتر مدیرعامل منطقه آزاد ارس ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت ­های منطقه آزاد، همکاری و تعامل بیشتر را مورد تاکید قرار دادند.

گفتنی است در آیین افتتاح شعبه بیمه ­آسیا در جلفا، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه ­آسیا، معاونان و مدیران منطقه آزاد ارس، مسئولان محلی، انتظامی و نظامی حضور داشتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود