امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
03/5 1397

 
گروه سايبان- گردهمایی مدیران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران، مشاوران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا،دکتر کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت عملکرد رو به رشد  بیمه آسیا در سال گذشته، پورتفوی رشته­ های شخص ثالث، حوادث راننده، بدنه و درمان را در مقایسه با سال 1395 تشریح کرد.

مدیرعامل بیمه ­آسیا ضمن ارائه آمار مطالبات از بیمه گذاران «بیمه آسیا» و مقایسه آن با «صنعت بیمه» طی سال های 1391 تا 1395، مطالبات بیمه آسیا را 16 درصد از متوسط صنعت بیمه پایین تر اعلام کرد و اظهار داشت: پی گیری درست مطالبات، شناخت درست بیمه گذار و نظارت و کنترل موجب خدمت رسانی مناسب به مردم و سودآوری خواهد شد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا کنترل هزینه های صدور و خسارت، در جهت دستیابی به سودآوری را رعایت مواردی چون طراحی و تدوین فرآیند پایش و کنترل هزینه های صدور (فروش) و خسارت (به تفکیک رشته ها)، ارزیابی ریسک های عملیاتی در فرآیندهای صدور و خسارت، طراحی ساختار سازمانی جدید مبتنی بر استقلال واحد کنترل و پایش هزینه ها و کنترل و نظارت بر هزینه های عمومی شرکت و تفکیک آن به سرفصل ها و حوزه های مشخص دانست.

تنظیم درست مقرره ها، دستور العمل ها و قواعد حاکم بر صنعت بیمه به منظور دستیابی به خروجی قابل قبول، استخراج و دریافت اطلاعات و صورت های مالی صنعت بیمه از نرم افزارهای کامپیوتری از جمله سنهاب، داشبورد مدیریتی و ...، پرداخت سریع و به موقع خسارت مردم به عنوان بهترین تبلیغ در صنعت بیمه، نقش تنظیم مقررات بر بالندگی صنعت بیمه و ... از جمله رهنمودها و توصیه های مدیرعامل بیمه آسیا  در بخش آغازین گردهمایی بود.

 کاردگر، مدیرعامل بیمه ­آسیا در سخنان اختتامیه گردهمایی به بررسی، تحلیل و ارائه راهکار درخصوص مسائل مختلف شرکت و مطالب ارائه شده در کارگروه ­ها پرداخت.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا ضمن تأکید بر پی­گیری نکات ارائه شده در گردهمایی، توسعه یافتگی یک موسسه یا نهاد را تبدیل اطلاعات به دست آمده به دانش و مدل عنوان کرد.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با تأکید بر انتخاب ریسک و بیمه­ گذار مناسب، این دو عامل را موجب اطمینان­ خاطر، کاهش مطالبات، توسعه بازار و سودآوری شرکت دانست.

تلاش برای فروش اینترنتی بیمه­ نامه ­های جدید، تحلیل آموزش­ های ارائه شده در راستای سودآوری شرکت، پی­گیری مطالبات، دقت در تحلیل ­های مدیران فنی، فعال نمودن انجمن صنفی و کانون نمایندگان بیمه­ آسیا و سایر شرکت ­های بیمه در راستای نقش ­آفرینی در اقتصاد کشور، انجام صحیح عملیات بیمه ­ای در سیستم و دستیابی به قدرت دفاع در صنعت بیمه، اعلام گزارش شفاف به منظور کنترل داخلی، الکترونیکی کردن فعالیت ها، کنترل سطوح اختیارات روسای استان­ ها، شعب و معاونین، ثبت بلافاصله حق­ بیمه در سیستم، لحاظ حق فسخ برای جلوگیری از افزایش مطالبات، بازمهندسی فرآیندها، تعریف بیمه­ نامه جدید برای رشته­ هایی با مزیت نسبی، آموزش شبکه فروش، ایجاد بیمه­ نامه جدید در حوزه عمر و حوادث، بالفعل نمودن مشتریان بالقوه، دقت در صدور بیمه ­های مسئولیت، تشکیل دپارتمان بیمه ­های زندگی و عمر و ... از جمله نکات و راهکارهای ارائه شده مدیر عامل در سخنرانی اختتاحیه بود.

برگزاری کارگروه  های شعب، مدیریت­ های ستادی، تشریح اهداف و سیاست های معاونت ها،نشست اختصاصی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و مدیران تابعه ،تقدیر از شعب استانی منتخب و مدیران پیشکسوت وهمچنین سخنرانی دکتر محمد علیزاده، مشاور و روانشناس از دیگر بخش های این گردهمایی بود که طی دو روز برگزار شد.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود