امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/1 1397

گروه سایبان - وضعیت حقوق و مزایا و تفاوت آن در بخش دولتی و خصوصی سبب ایجاد جاذبه هایی شده است تا مدیران هرچند روی  صندلی های بخش دولتی تکیه زده اند اما همواره نیم نگاهی به بخش خصوصی داشته باشند و جایگاه های خالی این بخش را به دقت رصد کنند.


صادرات مدیر از بخش دولتی به بخش خصوصی در سال های اخیر و پس از ماجرای فیش های نجومی صنعت بیمه و کاهش حقوق در این بخش با سرعت بیشتری دنبال می شود.

بر این اساس ماموریت ها در بخش خصوصی مرتبا تمدید می شود و یا با راهکارها و ترفندهای ویژه مدیران دولتی که البته هنوز هم بازنشسته نشده اند در بخش خصوصی دعوت به کار می شوند.


البته در این میان از نقش حمایتی برخی تاثیرگذاران و مهره چینان صنعت بیمه نیز نباید غافل بود. معرفی برخی چهره ها به سهام داران شرکت های بیمه در ماه های اخیر و انتخاب آنها نمونه ای از تحرکات این گروه در صنعت بیمه است.


اما فارغ از این موضوع جدیدترین شنیدهای خبری از شرکت های بیمه از جابه جایی برخی اعضای هیات مدیره در بیمه های آرمان و تجارت نو خبر می دهد که البته این تغییرات می تواند زمینه تغییرات در سایر سطوح را نیز فراهم کند.


شنیده ها از صنعت بیمه اذعان دارد  که حسینعلی رحمتی مدیرکل سابق حراست بیمه مرکزی و کامبیز پیکارجو مدیریت شرکت خدمات بیمه ای شهر برای عضویت در هیات مدیره به بیمه مرکزی معرفی شده اند و باید دید که در روزهای آینده صلاحیت این افراد مورد تائید قرار خواهد گرفت؟ کامبیز پیکارجو پیش از این عضو هیات مدیره بیمه سینا بوده است و به لحاظ آکادمیک با صنعت بیمه آشنایی دارد. از سوابق اجرایی حسینعلی رحمتی در صنعت بیمه نیز مواردی در دست نیست.


از سوی دیگر در بیمه تجارت نو نیز دو عضو جدید به هیات مدیره خواهند پیوست که یکی از این افراد جزء هیات موسس این شرکت است که پیش از این با بی مهری کنار گذاشته شده بود.

همچنین شنیده می شود که سید مرتضي حسني عقدا که پیش از این در بیمه مرکزی مسئولیت داشت به بیمه پاسارگاد پیوسته است.


رفت و آمد برخی از اعضای هیات مدیره شرکت های واگذار شده ی دولتی نیز به بخش خصوصی شایان توجه است و گمان می رود این افراد در حال بررسی صندلی های جایگزین هستند. البته در زمینه رفت و آمدهای مدیریتی نیز شنیده هایی در دست است که در زمان مقتضی منتشر خواهد شد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود