امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
02/23 1397

گروه سایبان - در پی درج خبری با عنوان « خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی بیمه آرمان/ از معاونت فنی رئیس الذاکرین تا عضویت هیات مدیره کاسبان» در سایت خبری راز پول محمد کاسبان پاسخی را به این سایت ارسال کرده است .


عنوان بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت پایگاه خبری راز پول
در پی انتشار خبر غیر واقع آن پایگاه خبری در تاریخ ۹۷/۲/۱۹ با عنوان «خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی بیمه آرمان ...» در راستای تنویر افکار عمومی توضیحات زیر جهت درج ارائه می گردد:
۱- اینجانب در پی بی نتیجه بودن تذکرات متعدد به نحوه مدیریت مدیرعامل شرکت و اختلافات اساسی در این زمینه و اقدامات غیر حرفه ای و خلاف قوانین تجارت و آئین نامه های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توسط ایشان و اتخاذ تصمیمات یکجانبه و بدون اطلاع هئیت مدیره محترم شرکت که موجبات خدشه به جایگاه شرکت بیمه آرمان در صنعت بیمه و نارضایتی پرسنل خدوم شرکت،شبکه فروش وبیمه گذاران محترم و تذکرات متعدد بیمه مرکزی بعنوان دستگاه ناظر شده است ، استعفای خود را از معاونت ذیربط و نیز هیئت مدیره شرکت در تاریخ ۹۷/۲/۱۳ تقدیم سهامدار محترم خود(شرکت دلیران پارس) ریاست محترم هیئت مدیره شرکت و مدیرعامل نموده ام که اسناد مربوطه موجود است .
بنابراین مغالطه عامدانه آن پایگاه خبری در خصوص علت استعفا کاملا نادرست است .
۲- از زمان استعفا تا زمان تحریر این جوابیه بدلیل مخالفت هیئت مدیره محترم شرکت دلیران پارس ، هیچ فردی بعنوان جایگزین به بیمه آرمان معرفی نشده و بدلیل اصرار اینجانب بر موضع استعفا مقرر است در موعد قانونی در این خصوص تصمیم گیری شود .
ضمنا جناب آقای رحمتی از دوستان قدیمی اینجانب بوده و به پیشنهاد اینجانب از گزینه های جایگزینی در هیئت مدیره بیمه آرمان می باشند که قطعا با توجه به سلامت کاری و عزت نفس ایشان در صورت معرفی و تایید بیمه مرکزی منشا اثرات مثبتی در اصلاح مدیریت شرکت خواهند بود .
لذا اقدام شتاب زده آن پایگاه خبری اولا نشان از عدم شناخت کافی تهیه کننده خبر از آئین نامه شماره ۹۰ بیمه مرکزی و روال قانونی انتخاب اعضای هیئت مدیره دارد و ثانیا نحوه تنظیم خبر شائبه سفارشی بودن خبر برای تامین هدفی خاص و فرار سفارش دهندگان از پاسخگویی دارد .
۳- براساس آئین نامه شماره ۹۰ شورایعالی بیمه تایید صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره شرکتهای بیمه تابع شرایط و ضوابط خاصی است و سوابق شغلی و عملکردی کاندیداهای محترم با حساسیت ویژه ای بررسی و مورد توجه قرار می گیرد . بنابراین عدم اطلاع آن پایگاه خبری از سوابق شغلی  نمی تواند دلیل متقنی برای انشا رای در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت اینجانب باشد .
۴- در پایان باعنایت به سابقه تهیه اخبار هدفمند و سفارشی توسط آن پایگاه خبری در مورد بیمه آرمان ، و به موجب ماده ۲۳ قانون مطبوعات (که اکیدا مدیران و خبرنگاران آن پایگاه خبری را به مطالعه آن سفارش میکنم)مقتضی است :
اولا)  حداکثر ظرف یک هفته مستندات مرتبط با خبر تهیه شده جهت اطلاع خوانندگان در سایت منتشر و برای اینجانب ارسال گردد.
ثانیا) جوابیه حاضر بدون دخل و تصرف در ان پایگاه درج گردد .

بدیهی ارسال مستندات خبر و چاپ جوابیه حاضر نافی حق اینجانب در پیگیری قضایی موضوع نیست .

   العزه لله
محمد کاسبان

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود