امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
02/19 1397

 

گروه سایبان - استعفای استراتژیک یکی از اعضای هیات مدیره بیمه آرمان در روزهای اخیر خبرساز شده است .

به گزارش رازپول، شركت سرمايه گذاري دليران پارس محمد كاسبان را به عنوان نماینده خود معرفی کرده بود که ظاهرا تصمیم به تعویض نماینده خود در هیات مدیره بیمه آرمان گرفته است. بررسی های ما برای کسب اطلاعات از سوابق بیمه ای محمد کاسبان به جایی نرسید و فقط عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه تجارت سریر و ریاست هیات مدیره شرکت کام کار تجارت برنا در کارنامه کاری او را سال های اخیر دیده شد.


اما نماینده جدید دلیران پارس ظاهرا حسینعلی رحمتی مدیرکل سابق حراست بیمه مرکزی است. شنیده ها حاکی از آن است که نامبرده به زودی از سوی مقام ناظر برای عضویت در هیات مدیره تائید صلاحیت می شود . همین شنیده ها ظاهرا یکی از عوامل استعفای زودهنگام کاسبان بوده است. البته شنیده های دیگری نیز در این خصوص وجود دارد.

وی که پیشتر معاونت توسعه بازار را هم زیر نظر داشت از این معاونت نیز خداحافظی کرده است.


هرچند که به نظر می رسد تغییرات داخلی بیمه آرمان ظاهرا وارد فاز جدیدی شده است.


اسفند ماه سال گذشته بود که هادی رئیس الذاکرین به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه آرمان در سایت این شرکت معرفی شد و همزمان در انتظار تائید بیمه مرکزی.

علیرغم گذشت بیش از دو ماه از این تصمیم و در پی عدم تائیدیه صلاحیت نامبرده ظاهرا تغییرات دیگری هم در داخل شرکت بیمه آرمان به وجود آمده و نام وی به عنوان سرپرست معاونت فنی این شرکت حذف شده است و ظاهرا به سنگر قبلی خود یعنی معاونت فروش و بازاریابی بازگشته است.

پست معاونت فنی در بیمه آرمان همچنان خالی و در انتظار فردی است که بتواند استاندارد های بیمه مرکزی را پشت سر بگذارد.

با حضور رحمتی در بیمه آرمان جمع مدیران بیمه مرکزی در این شرکت کاملتر می شود.
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود