امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/11 1397

گروه سایبان - همزمان با رونمایی از محصولات بازنگری شده و طرح های جدید در حو زه بیمه های عمر مجید بختیاری می گوید که حساب بیمه های عمر در این شرکت تفکیک شده است و منابع بیمه های عمر برای رشته های دیگر هزینه نمی شود.


به گزارش رازپول ، مجید بختیاری در نشست خبری امروز خود از طرح های جدید بیمه های عمر این شرکت رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه برخی از این طرح ها در صنعت بیمه جدید نیست اما در بیمه دی وجود نداشته است عنوان کرد که مجوز همه این طرحها از بیمه مرکزی دریافت شده است و به منظور تحقق برنامه استراتژی سال جاری بیمه دی فروش خرد بیمه های عمر را در دستور کار قرارداده است .

وی در خصوص معرفی این طرح ها اذعان کرد که بیمه عمر ساده زمانی ، بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه عمر تلفیقی، بیمه عمر و سرمایه گذاری ، مستمری حادثی، کمک هزینه تحصیلی فرزندان از جمله طرح های جدید بیمه ای عمر است .


وی کمک هزینه تحصیلی فرزندان و بیمه عمر حادثی را از جمله طرح های جدید بیمه ای عنوان کرد که با توجه به نیازهای جدید بازار امروز طراحی شده است .

بختیاری در پاسخ به این پرسش که در سال گذشته چه تعداد بیمه عمر صادر شده است عنوان کرد که بیمه دی در سال گذشته 20هزار فقره بیمه نامه صادر کرده که به نسبت تعداد ناچیزی است و با استراتژی امسال این تعداد افزایش خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حرکت های جدید در این خصوص آیا حساب های بیمه عمر این شرکت از سایر حساب ها جدا می شود اذعان کرد که حساب ها جدا شده است و منابع بیمه های عمر را برای سایر رشته ها هزینه نمی کنیم.وی اذعان دارد که استاندارهای جدید مالی نیز بر این مسئله تاکید دارد و برای ایجاد ساختاری شفاف حساب ها را تفکیک می کنیم .


وی با بیان اینکه محصولات جدید این شرکت برای بازه های زمانی کوتاه مدت تر نسبت به سایر محصولات مشابه طراحی شده است عنوان می کند که این محصولات عمدتا از جنس سرمایه گذاری نیست .

در ادامه به معرفی این طرح های خواهیم پرداخت :

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود