امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
02/4 1397

گروه سایبان - در میان حاشیه های خبری،  بیمه تعاون امروز از ایده بیمه کالاهای ایرانی که به صورت طرحی متمرکز به صورت جدی تر از سوی این شرکت دنبال می شود، رونمایی کرد.


حاشیه های نمایندگان و کارمندان و از همه مهمتر سهام داران بیمه تعاون مانع از این شده است که صدای حمایت از کالای ایرانی از سوی یکی از شرکت های بیمه کوچک صنعت بیمه این روزها رساتر شنیده شود؛ ایده ای که می تواند به صورت حرکتی هماهنگی و با لیدری شرکت ایده پرداز آن یعنی تعاون در کل کشور به اجرا درآید تا ضمن افزایش تعهد تولید کننده نظر مصرف کننده نهایی را نیز تامین کند و نقش صنعت بیمه را نیز در اقتصاد کشور افزایش دهد.


با این طرح نه تنها افرادی که به کالای ایرانی اعتقاد دارند و از آن حمایت می کنند در صف خریداران راضی قرار می گیرند بلکه نظر افرادی که به دلیل عدم وجود کیفیت از کالای ایرانی حمایت نمی کنند نیز تامین می شود.


یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در خصوص جزئیات این ایده جدید نیز اذعان دارد که بیمه تعاون ضمن بررسی مجدد مراحل ساخت کالاهای ایرانی و محصول نهایی با حضور کارشناسان فنی و مهندسی  کیفیت این کالاها را با صدور بیمه نامه تضمین می کند.وی عنوان می کند که در پروسه استفاده از برخی کالاها بعضا عیوب ناشی از کارکردها سبب بروز خسارت به خریدار و یا اشخاص ثالث می شود و بیمه تضمین کیفیت کالا دقیقا این بخش از خسارت ها را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه وجود علامت استاندارد برای صدور این بیمه نامه ها کافی نیست اذعان می کند که بیمه تعاون این بیمه نامه را برای هرکالایی صادر نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمه تضمین کیفیت کالای ایرانی از طرف فروشنده ارائه می شود و سبب ایجاد افزایش قیمت برای مشتری نخواهد بود اذعان کرد که ارائه این بیمه نامه به مصرف کننده نهایی کالا جدید نیست و در همه دنیا رایج است و در کشور ما نیز به دلیل نام گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی می توان به خریداران کالاها این اطمینان را داد که با حمایت از تولید داخلی از خریداران نیز به نوعی حمایت می شود.


وی اعلام کرد که این بیمه نامه می تواند از سوی تولید کنندگان خودرو نیز برای پوشش مسئولیت این کالا خریداری شود و در صورت بروز خسارتهای احتمالی ایفای تعهد کند.

مظلومی با اشاره به این پرداخت خسارت ها از طریق شبکه فروش کالاها امکان پذیر است اذعان کرد که شعب بیمه تعاون نیز در این زمینه تجهیز هستند.وی از اعلام آمادگی برخی شرکت های داخلی برای انعقاد قرارداد در این خصوص نیز خبر داد.


 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود