امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/12 1396

گروه سایبان - بخش عمده ای از جلسه امروز رئیس کل بیمه مرکزی با مدیران عامل شرکت های بیمه به موضوع شخص ثالث اختصاص داشته است.
به گزارش رازپول ظاهرا در این جلسه در خصوص نرخ بیمه شخص ثالث در سال آینده و حذف کوپن های ثالث و استفاده از کارت بحث شده است . البته در خصوص مجمتع قضایی تخصصی بیمه که در شهر اهواز نیز راه اندازی شده مباحثی طرح شده است . در این جلسه عنوان شده که شرکت ها با توجه به رشد مباحث ای تی نسبت به حذف کوپن ها و یکسان سازی بیمه های ثالث از سال آینده اقدام کنند.
پیش از این برخی منابع اذعان کرده بودند که همتی گزینه احتمالی برای سفارت چین است و برخی این جلسه را بهانه ای برای خداحافظی وی عنوان کرده بودند اما حاضرین در جلسه اذعان کردند که رئیس کل در این خصوص سخنی در جلسه عنوان نکرده است .

حاشیه های  جلسه امروز:
جلسه با دعوت بیمه مرکزی از ساعت 7:30 صبج بوده است که ظاهرا با تاخیر ورود رئیس کل جلسه از ساعت 9 آغاز شده است.
در این جلسه گویا مدیرعامل بیمه توسعه نیز دعوت شده است. شرکتی که چندی پیش برخی از سایت های خبری اذعان کرده بودند که بی آدرس شده است. دعوت از بیمه توسعه شائبه فعالیت مجدد این شرکت و حمایت بیمه مرکزی را تقویت کرده است چراکه فعالیت های این شرکت تعلیق است و حضور مدیرانش در این جلسه از سوی بیمه مرکزی این گمانه زنی را تقویت می کند. بر این اساس این پرسش اساسی مطرح است که واقعا سرنوشت این شرکت چیست و چرا به صورت شفاف اعلام نمی شود؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود