امروز: چهارشنبه، 29 فروردین 1403
11/18 1396

گروه سایبان - بیمه تجارت نو  از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان بیمه تجارت نو رونمائی کرد.




به گزارش رازپول ،با حضور مدیرعامل بیمه تجارت نو و به مناسبت ایام بهمن ماه این شرکت  از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان بیمه تجارت نو رونمائی کرد.

شرکت بیمه تجارت نو، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را برای کلیه کارمندانی که سابقه کار از یک سال تا 25 سال چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارا می باشند طراحی و ارائه نموده است.

 منا عروجی مدیر اشخاص بیمه تجارت نو در این خصوص تشریح کرد: با  این بیمه نامه یک کارمند می تواند علاوه بر پاداش دریافتی از سازمان مطبوع خود، در پایان دوره بیمه ای از مزایای معادل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به انضمام سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای بهره مند گردد.

به گفته وی در صورتی که کارمندی سابقه فعالیت در سازمانی داشته باشد می تواند با پرداخت مبلغی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و حق بیمه سنوات گذشته خود را تامین یا به عبارتی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و برای سالهای آتی نیز مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت نماید تا در زمان بازنشستگی به غیر از سنواتی که از سازمان مطبوع خود دریافت می نماید از مزایای این بیمه نامه که شامل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به اضافه سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای می باشد استفاده نماید.

وی افزود: این بیمه نامه مناسب کارکنانی می باشد که سنوات آنان هرساله از طریق دستگاه مربوطه تسویه میگردد. این کارکنان می توانند بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت را به حق بیمه ای که معادل همان سنوات دریافتی سالانه می باشد خریداری و از مزایای آن در آینده بهره ببرند.


بیمه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان

نگهداری و پرداخت سنوات پایان خدمت کارکنان دغدغه بسیاری از سازمان‌هاست و ممکن است مبلغ محاسبه‌شده در آن زمان چندان مطلوب کارمند بازنشسته مربوط نباشد.

شرکت بیمه تجارت نو افتخار دارد در راستای چهارچوب مقررات بیمه مرکزی برای تکریم کارکنان سازمان‌ها خصوصاً ارتقا منزلت بازنشستگان و کاهش دغدغه آن‌ها پس از بازنشستگی طرح‌های ترمیم بیمه‌ای سرمایه گزاری پاداش پایان خدمت کارکنان را تقدیم آن مجموعه محترم نماید.

با خرید این نوع بیمه‌نامه تمامی کارکنان می‌توانند از ضمن بهره‌مندی از مجموعه خدمات بیمه‌ای از مزایای سرمایه‌گذاری  آن نیز در زمان بازنشستگی استفاده نمایند به‌طوری‌که مبلغ حاصل از سرمایه‌گذاری  می‌تواند معادل حداقل پاداش ۳۰ ساله پرسنل از آن سازمان متبوع خود باشد درحالی‌که مدت بیمه ایشان کمتر از ۳۰ سال بوده است.

 تمامی کارکنانی که سابقه کار از یک سال تا ۲۵ سال دارند می‌توانند در این طرح بیمه‌ای شرکت نمایند.

نمونه جدول طرح پاداش پایان خدمت با رشد حقوق ۱۰درصد سالیانه


سابقه خدمت سپری‌شده

مدت باقی‌مانده از خدمت (مدت بیمه)

مبلغ بروز رسانی سنوات

حقوق یک‌ماهه مشمول سنوات کارکنان

مبلغ تضمینی قطعی قابل پرداخت به‌جز سود مشارکت در منافع

۱

۵

۲۵

۴۹,۶۶۳,۱۲۹

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

۴,۴۳۳,۳۷۹,۹۹۴

۲

۱۰

۲۰

۱۳۶,۶۴۷,۸۴۸

۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۳,۶۶۹,۵۳۹,۹۹۷

۳

۱۵

۱۵

۳۱۱,۱۴۵,۸۴۷

۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۳,۴۱۷,۷۵۰,۰۰۲

۴

۲۰

۱۰

۴۲۵,۴۶۳,۷۰۸

۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۲,۱۲۲,۱۴۰,۰۰۰

توجه:به مبلغ تضمینی و علی‌الحساب پایان دوره به میزان ۸۵درصد سود حاصله از سرمایه گزاری در پایان هرسال مالی اضافه خواهد شد .



مزایای کلی طرح :

         تأمین مالی ایام بازنشستگی

       پوشش ۳۰۰میلیون ریالی فوت عادی

      پوشش ۱۲۰۰میلیون ریالی جهت فوت بر اثر حادثه

        معاف از پرداخت هرگونه مالیات بر ارث

       دریافت مبلغ پاداش پایان خدمت معادل پاداش پایان خدمت ۳۰ساله از بیمه تجارت

      دریافت وام بدون ضمانت بعد از ۲ سال از زمان سپری شدن بیمه‌نامه تا سقف ۹۰ درصد افزایش بازخریدی

         دریافت ۸۵درصد از سود حاصل‌شده از محل سرمایه گزاری علاوه بر سود علی‌الحساب تضمینی

         تعیین ذینفعان در ابتدای قرارداد

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود