امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/16 1396

گروه سایبان - هیات عامل بیمه مرکزی در نامه ای به رئیس هیات مدیره یک شرکت بیمه ای از وی خواسته که تکلیف وضعیت کاری خود را روشن کند.


به گزارش رازپول، مجید بهزادپور عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی اخیرا در نامه ای به یکی از اعضای هیات مدیره بیمه دانا از وی خواسته که تکلیف خود را به لحاظ کاری روشن کند.


ظاهرا  رضا جعفری رئیس هیات مدیره بیمه دانا که از بیمه ایران به بيمه مركزي و سپس اين شرکت مامور است خطاب این نامه است و باید در برابر شرکت اصلی خود پاسخ گو باشد.

شرکت های سرمایه گذاری سهام استانی عدالت مجموعا 55 درصد سهام بیمه دانا را در اختیار دارند و مجموعا سه کرسی هیات مدیره متعلق به این گروه از سهام داران است و  نامبرده به نمایندگی از شركت سرمايه گذاري سهام عدالت استان گيلان در این شرکت به عضویت هیات مدیره درآمده است .


رضا جعفری  به عنوان یک بیمه ایرانی ظاهرا مديركل بيمه ايران استان گلستان، عضویت در شورای فنی بیمه ایران در استانهای سمنان و گلستان و رئيس بيمه‌ ايران شعبه شاهرود بوده است و در زمان ریاست محمد کریمی به بیمه مرکزی دعوت به کار و منتقل شد. کریمی خود دارای سابقه فعالیت در استانداری مازندران و معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری استانداری گلستان، مدیریت عامل شرکت ایران گاز و فرمانداری شهرستان های قائم شهر و کردکوی بود و در زمان حضورش در بیمه مرکزی برخی از مدیران محل خدمت خود را به این مجموعه دعوت کرد.


البته پس از حضور جعفری در بیمه مرکزی وی سمت های دیگری را به کارنامه کاری خود در زمینه  مشاور اتكايي و امور بين‌الملل بيمه مركزي ج.ا.ايران، مديرعامل صندوق تامين خسارت‌هاي بدنی کشور ، دبیر مجمع وعضو هیات نظارت صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور، مشاور رئيس كل بيمه مركزي ج.ا.ايران  اضافه کرد و حالا بدون روشن سازی وضعیت کاری به نظر می رسد به پایان ماموریت خود در بیمه دانا پایان نزدیک شده و باید وضعیت کاری خود را روشن کند.


معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در نامه ای در 3 بهمن ماه از نامبرده خواسته که نظر به خاتمه ماموریت وی در تاریخ 12 آذر ماه امسال در بیمه دانا تکلیف وضعیت کاری  خود را روشن کند اما ظاهرا نامبرده به این درخواست مقام ناظر اهمیتی نداده و در نامه دیگری از سوی مقام ناظر در 11 بهمن ماه به وی تذکر داده شده که برای تعیین تکلیف وضعیت کاری خود به بیمه مرکزی مراجعه کند.

پیش از این شایعاتی از حضور وی در بیمه ایران مطرح بود که به نظر می رسد وی به عنوان کارمند دولت باید به خواستگاه اصلی خود بازگردد هرچند که برخی شایعات حضور وی در سطوح عالی بیمه ایران را نیز تکذیب کردند.


 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود