امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/27 1396


گروه سایبان - تمامی ساختمان‌های متعلق به شرکت پدیده شاندیز  وآستان قدس رضوی  تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفت .

به گزارش رازپول به نقل از روابط‌ عمومی بیمه سرمد، کلیه فعالیت‌های عمرانی و ساختمان‌های اداری، بازار و پروژه‌های در حال احداث شرکت ساختمان و ابنیه شاندیز در شهر رویایی پدیده تحت پوشش بیمه‌های تمام‌خطر اموال و مسئولیت و تمام‌خطر پیمانکاری این شرکت قرار گرفت .

بر اساس این گزارش، این قرارداد، همزمان با ارائه تسهیلات بانک صادرات ایران به این پروژه به منظور تکمیل و بهره‌برداری کامل آن، به همت شعبه رضوی بیمه سرمد منعقد شده است.

لازم به ذکر است، این قرارداد در قالب کنسرسیوم و از طریق اخذ پوشش‌های اتکایی منعقد شده است که بیمه سرمد به عنوان «راهبر» حضور خواهد داشت؛ همچنین بنا به درخواست بیمه‌گذار، انواع بیمه‌نامه‌های مورد نیاز شامل تمام‌خطر اموال، تمام‌خطر پیمانکاران، سازه‌های تکمیل‌شده، ماشین‌آلات پیمانکاری، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و اشخاص ثالث در شعبه رضوی صادر شد.


ساختمان‌های آستان قدس رضوی تحت پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی، خطرات تبعی و مسئولیت بیمه سرمد قرار گرفت


همچنین ساختمان‌های اداری، مساجد و مدارس متعلق به آستان قدس رضوی تحت پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی، خطرات تبعی و مسئولیت بیمه سرمد قرار گرفت .

ساختمان‌های آستان قدس رضوی شامل ساختمان‌های اداری، انبارها، اداره خبر و رسانه، تعدادی از مساجد متعلق به سازمان مرکزی آستان قدس رضوی، تعدادی از مدارس بنیاد فرهنگی رضوی و «زائر شهر آستان قدس رضوی» است که به همت محمدرضا رسولی مدیریت سرپرستی خراسان رضوی این شرکت، تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی، خطرات تبعی و مسئولیت بیمه سرمد قرار گرفت . 
شایان ذکر است از ساختمان های مذکور، 35 ساختمان مربوط به آستان قدس و 19 ساختمان دیگر نیز متعلق به بنیاد فرهنگی رضوی از زیر مجموعه های آستان قدس رضوی می باشد.
گفتنی است مجموعه «زائر شهر آستان قدس رضوی» نیز به تازگی افتتاح شده است که همزمان با مراسم افتتاحیه، آماده ارائه خدمات اسکان به زائرین امام رضا (ع) می‌باشد .




.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود