امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/16 1396

گروه سایبان - جلسات کارگروه تخصصی صنعت حفاری در حوزه بیمه به منظور تدوین اسناد پشتیبان نظام فنی و اجرایی صنعت حفاری در محل ساختمان مرکزی بیمه پارسیان بصورت هفتگی درحال برگزاری می باشد .


به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان ؛ کنگره صنعت حفاری کشور هر سال اقدام به برپایی جلسات تخصصی حوزه های مرتبط این صنعت را با مشارکت شرکت های هر حوزه برگزار می نماید و سرانجام در روز پایانی کنگره با حضور جمع کثیری از مدیران و کارشناسان مربوطه نتیجه گیری ها و اقدامات انجام شده به منظور جمع بندی نهایی طی همایشی به همین نام (( کنگره حفاری )) ارائه می گردد .


با توجه به اینکه صنایع فراوانی در کشور مرتبط با صنعت حفاری هستند این کنگره همواره کارگروه های مربوطه را در ماه های قبل از برگزاری اختتامیه مشخص و جلسات آن را در شرکت های مرتبط با هر حوزه که اعلام آمادگی می نمایند برگزار می کند. در همین راستا بیمه پارسیان بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در کشور پذیرای مدیران و کارشناسان ارشد صنعت حفاری کشور است و هر هفته این جلسات بصورت منظم در محل ساختمان مرکزی این شرکت و با همراهی کارشناسان حوزه تخصصی بیمه نفت و انرژی بیمه پارسیان برگزار می گردد .


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود