امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
10/9 1396

 گروه سایبان - معاون پذیرش فرابورس ایران با اعلام اینکه بیمه دی و قند قوچان به علت شمولیت بیش از ۳ سال در ماده ۱۴۱ قانون تجارت،لغو پذیرش شده از تصمیم گیری هیات پذیرش در مورد این دو شرکت تا ماه آینده خبر داد.

به گزارش رازپول،در پی اجرای دستورالعمل جدید سازمان بورس برای شرکت های بورسی و فرابورسی و اعمال اصلاحات و تغییراتی از امروز، فرابورس ایران در مورد دو شرکت بیمه دی و قند قوچان اطلاعیه مهمی صادر کرد.

براساس این گزارش، طبق اعلام مهدی علم الهدی معاون پذیرش فرابورس ایران، "دی و قوچان" به علت شمولیت بیش از 3 سال در ماده 141 قانون تجارت ، مشمول لغو پذیرش شده اند و قرار است تا ماه آینده هیات پذیرش در مورد این دو شرکت تصمیم گیری کند.

بیمه دی و قند قوچان با سرمایه 250 و 33 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارند و اعلام این خبر منجر به کاهش قیمت و صف فروش هر دو سهم شد.

 مجيد بختياري مديرعامل بيمه دي در همين خصوص به خبرنگار راز پول گفت:طبق اطلاعات حسابرسی شده ۶ ماهه اول سال ۹۶ شرکت بیمه دی از شمول ماده ۱۴۱ خارج شده و ما فردا اعتراض خود به فرابورس را اعلام می کنیم.این در حالی است که یک کارشناس مالی می گوید که فرابورس عملکرد سالانه را مورد بررسی قرار می دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود