امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/5 1396

 گروه سایبان -بیمه اتکایی امین از بیمه توسعه به دادگاه شکایت کرده است .


گروه سایبان - بیمه اتکایی امین ساختمان بیمه توسعه را خریداری کرده است اما ظاهرا با مستاجران این ملک به مشکل برخورد کرده است .

به گزارش رازپول، بیمه ایران با واگذاری املاک بیمه توسعه در سال های اخیر بخشی از بدهی های این شرکت را پرداخت کرد. ظاهرا در جریان نقل و انتقالات این املاک ساختمان مرکزی این شرکت واقع در چهارراه جهان کودک از طریق مزایده به بیمه اتکایی امین واگذار شده است .

صبح امروز محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران به خبرنگاران اذعان کرد که مشکلات بیمه توسعه در حال سامان دهی است و این شرکت بخشی از املاک این ساختمان را واگذار کرده و ساختمان مرکزی این شرکت هم به بیمه اتکایی امین واگذار شده است . 


در همین زمینه سید مصطفی کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین به خبرنگار ما گفت که بیمه توسعه ساختمان مرکزی اش را در جریان پرداخت خسارت ها به بیمه ایران واگذار کرد و در دوسال گذشته به صورت رهن در این ساختمان مستقر بود. بیمه اتکایی امین هم در مزایده واگذاری این شرکت برنده شد و این ساختمان به این شرکت واگذار شد و از ابتدای آذرماه امسال مهلت قانونی تخلیه ملک به سرآمده اما این شرکت نسبت به تخلیه ساختمان اقدام نکرده است و به همین دلیل از طریق دادگاه این موضوع را مطرح کردیم و با همکاری بیمه ایران به دنبال تخلیه این ملک هستیم.

وی با انتقاد از این که مشکلات به بیمه توسعه برای صنعت بیمه معلوم نیست تا چه زمانی ادامه دارد اذعان داشت که با تخلیه این ملک قرار است که بیمه اتکایی امین در این ساختمان مستقر شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود