امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
07/11 1396

گروه سایبان - بیمه کارآفرین با حضور رئیس گمرک و رئیس کل بیمه مرکزی اخیرا جلساتی را تشکیل داده تا به پرونده های باز این سازمان خاتمه دهد.

به گزارش رازپول،پایان سال 1390 بود که بیمه کارآفرین در گزارشات رسمی اعلام کرد که گمرک ادعاهایی بر علیه شرکت های بیمه در رابطه با بیمه های رشته مسئولیت ابراز کرده است که بیمه کارآفرین نیز یکی از این شرکت ها بوده است و مبالغی را از محل بن های تضمینی شرکت های بیمه نزد آن اداره برداشت کرده است . در آن تاریخ اعلام شد که بن های تضمینی شرکت بالغ بر 15 میلیارد ریال است که شرکت نیز معادل آن را ذخیره در حساب ها منظور کرده است و تعیین وضعیت بدهی احتمالی شرکت از این بابن موکول به روشن شدن وضعیت ادعای گمرک است .


اما محمود ضرابی به تازگی عنوان کرده که جلسه سه جانبه ای را با حضور رئیس گمرک و رئیس کل بیمه مرکزی اخیرا جلساتی را تشکیل داده تا به پرونده های باز این سازمان خاتمه دهد.


در گزارشات وی آمده که گمرک بالغ بر 31 میلیارد ریال از سپرده های بیمه کارآفرین را مسدود کرده است. البته پیگیری شرکت های بیمه پس از گذشت 6 سال به جایی نرسیده و اخیرا مقرر شده که شیوه نامه ای تنظیم و بر آن اساس نسبت به بررسی پرونده و تسویه حساب اقدام شود و تا کنون کمتر از 5 میلیارد تومان قطعی وتسویه شده و مواردی هم در دست رسیدگی است. ظاهرا مقرر شده جهت رسیدگی به دو پرونده اسناد و مدارک تائید و قابل استناد ارائه شود که تاکنون در بیشتر موارد ظاهرا ارائه نشده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود