امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
06/5 1396

گروه سایبان - طرح اتوپلاس با درنظر گرفتن نیاز و دغدغه بیمه گذاران در راستای تنوع بخشی و گسترش خدمات بیمه ای به آنها در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی" ارائه می شود.

 به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، بیتا جمیلی؛ مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان با اعلام این مطلب افزود: طرح اتوپلاس به عنوان یک خدمت ویژه با هدف توسعه ظرفیت های خدمت رسانی به تمامی بیمه گذاران این شرکت طراحی و ارائه شده است که پس از اجرای موفق آن در استان تهران، این طرح از ابتدای شهریور ماه در خراسان رضوی کلید خورده است.


وی درخصوص ویژگی های طرح اتوپلاس خاطرنشان کرد: طرح مذکور با درنظر گرفتن نیاز و دغدغه بیمه گذاران در راستای تنوع بخشی و گسترش خدمات بیمه ای به آنها در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی" ارائه می شود و پوشش های نوین و خدمات امدادی با سطح جدیدی از تسهیلات را با هدف ارائه خدمت مطلوب تر، با سرعت و کیفیت بیشتر به دارندگان بیمه نامه بدنه شرکت بیمه نوین به صورت رایگان ارائه می کند.


جمیلی در ادامه افزود: در هر دو سطح از این طرح، در صورت بروز مشکل فنی و یا وقوع خسارت اتومبیل بیمه گذاران، خدمات ویژه و یکپارچه‌ای از سوی شرکت و شریک تجاری بیمه نوین ارائه می شود و دارندگان کارت‌های اتوپلاس با توجه به نوع کارت، می توانند از خدمات ویژه امدادی و پرداخت خسارت بهره مند شوند.

 

 

مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان در پایان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم که علاوه بر توسعه کیفی و ارتقای سطح خدمت رسانی مطلوب، در آینده ای نزدیک این طرح قابل ارائه به بیمه گذاران در سراسر کشور باشد. طرح اتوپلاس با همکاری شبکه فروش و نمایندگان شرکت اجرا می شود و بیمه گذاران گرامی می توانند با مراجعه به شعب و یا نمایندگان شرکت در استان های تهران و خراسان رضوی از جزئیات این خدمات مطلع و بهره مند شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود