امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
05/31 1396


گروه سایبان - شركت بيمه ايران از زمان آغاز پرداخت خسارت بيمه توسعه تاكنون مبلغ ۷۱۵ ميليارد تومان خسارت بيمه هاي اتومبيل و مبلغ ۷.۶۷ ميليارد تومان (بابت بازخريد و سرمايه فوت) بيمه نامه هاي زندگي و در مجموع مبلغ۷۲۲.۶۷ ميليارد تومان خسارت به زيان‌ديدگان شركت بيمه توسعه پرداخت گرديده است كه از مبلغ مذكور ۲۰۰ ميليارد تومان توسط بيمه مركزي تامين مالي شده است.

به گزارش رازپول به نقل از بیمه مرکزی ، تاكنون مجموعاً حدود ۵۳۳ ميليارد تومان اموال شركت بيمه توسعه و سهامداران آن به صورت قطعي و وكالتي به شركت بيمه ايران انتقال يافته است.


لازم به ذكر است، بيمه مركزي با همكاري دادستان تهران موضوع تامين مالي و پرداخت خسارت‌هاي مالي مانده بيمه توسعه را در حال پيگيري دارد.

در پايان از بيمه گذاران بيمه‌نامه‌هاي عمر بيمه توسعه تقاضا مي شود، به سايت و يا شعب بيمه ايران براي تعيين تكليف بيمه عمر خود مراجعه نمايند.

لازم به اشار است  شركت شادان شهر باختر با نمايندگي قدرت اله اسدي ،شركت گسترش انفورماتيك ايرانيان با نمايندگي پدرام خليل‌زاده،موسسه اعتباري توسعه با نمايندگي خليل خليل‌زاده،شركت سرمايه گذاري توسعه و ساختماني برج آوران با نمايندگي احمد دارابي،شركت بازرگاني تجارت نوين عالي با نمايندگي سعيد افشاري و شركت طرح و توسعه ابنيه پايدار با نمايندگي سيد بهمن سيد زارع و شركت بهكار ساختمان آسيا به عنوان برخی از سهام داران شرکتند که اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره این شرکت را تشکیل می دهند.


لازم به اشاره است که موضوع بیمه توسعه در ابتدای دوره دولت گذشته مطرح شد و سامان دهی آن تا پس از گذشت 4 سال به اتمام نرسیده است .بیمه گذاران این شرکت که متحمل خسارت شده بودند بعضا به دلیل مشکلات مالی این شرکت در پرداخت تعهدات با احکام قضایی زندانی شدند. برخی کارشناسان بیمه توسعه را مولود ضعف نظارت مقام ناظر در گذشته عنوان می کنند، مدیرانی که هنوز در بدنه صنعت بیمه حضور دارند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود