امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
05/23 1396

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه ما در پاسخ به این پرسش که زمزمه هایی مبنی بر سپردن مسئولیت برخی شرکت های بزرگ صنعت بیمه به شما شنیده می شود عنوان کرد که شایعات در این خصوص هست اما سرباز صنعت بیمه هستم و هرجا که لازم باشد نقش آفرینی می کنم.


مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما در تکمیل پاسخ به این پرسش خبرنگار ما عنوان کرد که صنعت بیمه با دستیابی به جایزه مطلوبی در اقتصاد کشور هنوز فاصله دارد و برای ارتقاء این سهم هرجا که لازم باشد از صنعت دفاع و در پیشبرد اهداف کمک خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در خصوص رواج صحنه سازی و دریافت خسارت از شرکت های بیمه در بخش ثالث اذعان کرد که در سندیکای بیمه گران در بین مدیران عامل در این خصوص مباحثی مطرح شده است تا با تدوین راهکارهایی در شناسایی خسارت های تقلبی همراهی صورت گیرد.

صفدری در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات با شرکت scor در فرانسه اشاره کرد و اذعان داشت که رایزنی و تبادل اطلاعات با شرکت های فرانسوی scor  و شرکتی دیگر پیش رفته است و در حال حاضر با شرکت فرانسوی قرارداد اتکایی منعقد شده است . وی به مذاکره با سوئیس ری و امضای تفاهم نامه به منظور انتقال تکنولوژی جدید ای تی و بازاریابی هم اشاره کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه 56 در بورس و در بین بازار اولی ها اذعان کرد که بیمه ما امروز یکی از شفاف ترین شرکت های بورسی به شمار می رود.بیمه پلنگ ایرانی و پرداخت خسارت یک میلیارد تومانی به روستائیان و و دریافت جایزه محیط زیستی از معاون اول رئیس جمهور در این راستا از دیگر موارد مورد اشاره صفدری بود.

مدیرعامل بیمه ما در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات از وزیر اقتصاد اشاره کرد و با بیان اینکه حذف عوارض از صنعت و تعامل بیشتر و موثرتر با دستگاه های تاثیرگذار در تعیین دیه از جمله خواستهای اصلی است اضافه کرد که بیمه های بازرگانی می تواند از اقتصاد صیانت کند و با توجه به برنامه های کرباسیان در توسعه بازار سرمایه اثرگذاری بیشتر بیمه ها می تواند به تقویت این رویکرد منجر شود.

رفع موانع سرمایه گذاری و تجدید نظر در آیین نامه های مربوطه و همچنین مشارکت سازمان ها و نهاد ها در توسعه فرهنگ بیمه از دیگر موارد مورد اشاره این مقام مسئول در حوزه انتظارات از وزیر اقتصاد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود