امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/21 1396


گروه سایبان - بیمه تجارت نو در حالی در همه استان ها تا پاییز سال جاری حضور خواهد داشت که به دنبال سهم بازار نیست و کیفیت پرتفو اولویت اصلی این شرکت است . مدیرعامل این شرکت نیز در آستانه انتخاب وزیر اقتصاد دو موضوع را به عنوان خواسته اصلی صنعت بیمه مطرح می کند.

به گزارش پایگاه خبری رازپول ، سید محمد عباس زادگان مدیرعامل بیمه تجارت نو در پاسخ به این پرسش خبرنگار ما که انتظارات شما در حوزه صنعت بیمه از وزیر اقتصاد دولت دوازدهم چیست به بحث عوارض تحمیلی به صنعت اشاره دارد .وی عنوان می کند که آنچه بیمه را ناکارآمد کرده و مربوط به مباحث بیرونی است مسئله عوارض تحمیلی است که باعث شده حق بیمه ها بالا برود.

وی با بیان اینکه کاهش حق بیمه از چند طریق ممکن است که کاهش هزینه های بالاسری شرکت های بیمه بخشی از آن است به مسئله عوارض و مالیات بر ارزش افزوده اشاره دارد و با بیان اینکه کار بیمه ها فروش کالا و خدمات نیست بلکه بیمه ها تعهد می فروشند اذعان دارد که امیدواریم که در دولت جدید بحث حذف مالیات بر ارزش افزوده به صورت جدی تر دنبال شود.وی به بحث توسعه فرهنگ بیمه از طریق رسانه ملی و رسانه های عمومی تر نیز اشاره دارد و می گوید امید که این مسئله نیز سبب ارتقا ضریب نفوذ بیمه شود.


مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به اینکه سود بیمه تجارت نو برای سال اول فعالیت مطلوب بود و به سهام داران پیشنهاد کردیم که برای تکمیل سرمایه سود را برداشت نکنند اظهار داشت که در ان مدت سعی شده مزیت های مطلوبی را در بیمه تجارت نو به وجود آوریم که گردآوری  نیروی انسانی مجرب و جوان یکی از این مزیت ها است . همچنین نحوه پرداخت خسارت یکی دیگر از مزیت ها است که در این زمینه شعب پرداخت خسارت در شرکت وجود ندارد و از شبکه گسترده ارزیابان خسارت بیمه مرکزی استفاده کرده ایم و در همه کشور و در کمترین زمان خسارت ها از طریق این شبکه بررسی و در سریع ترین زمان خسارت ها رداخت می شود.


عباس زادگان به موضوع توجه به ایمنی و ریسک نیز به عنوان مزیت دیگر شرکت اشاره دارد و اذعان می کند که در این راستا اقدامات و سمینارهایی برنامه ریزی شده و در نظر داریم تا با کمک بخش خصوصی شرکت کنترل ریسک و ایمنی راه اندازی کنیم . وی به نیاز صنعت بیمه و سایر صنایع به مباحث پیشگیرانه در این زمینه اشاره دارد و اذعان دارد که مشاوره و کنترل این شرکت در بخش های مختلف ساختمانی، انرژی و ... می تواند به کاهش ریسک بازدید ایمنی وکنترل ایمنی کمک کند.

وی به محصولات جدید این شرکت در زمینه بیمه های آتش سوزی و بیمه های عمر نیز اشاره دارد و به راه اندازی طرح بیمه عمر روستائیان با حمایت دفاتر پست بانک به صوت پایلوت در روستاهای مازندران نیز اشاره می کند.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه تا پایان پاییز در کل استان ها مستقر خواهیم بود در عین حال اشاره دارد که به دنبال سهم بازار نیستیم و کیفیت پرتفوی اهمیت بالاتری در شرکت دارد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود