امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
01/18 1393

ایران و جهان - مدیرعامل بیمه دانا از تولید یک هزارو 68 میلیارد تومان حق بیمه در این شرکت در سال 92 خبر داد که بیش از تمام پیش بینی ها بوده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا دکتر بی�?ن صادق در اولین جلسه شرکت با تبریک سال جدید به مدیران و کارکنان، به آمارهای منتشر شده اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم که بیش از انتظار ما بود. 

وی با تشکر و قدردانی از مدیران و پرسنل شرکت افزود: در سال قبل حدود 1068میلیارد تومان پرتفو ساماندهی شد و نسبت خسارت نیز به 58 درصد رسید که آمار امیدوار کننده ای محسوب می شود،با این حال در سال جاری معیار تولید حق بیمه کیفیت پرتفو و سود آوری است.

دکتر صادق با اشاره به راه اندازی نرم افزار جدید و تلاش های صورت گرفته در سال گذشته برای اصلاح پاره ای ازمشکلات گفت: شرکت بیمه دانا در حوزه بیمه های الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات به شرکتی پیشرو در صنعت بیمه تبدیل خواهد شد .

مدیرعامل بیمه دانا،با اشاره به تعامل صورت گرفته با چند بانک ابراز امیدواری کردبا هماهنگ شدن مدیریت های فنی و مالی، صدور بیمه نامه ها بر اساس نرم افزار جدید انجام پذیرد و تجمیع حسابهای بانکی به نتیجه برسد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود