امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
01/26 1393

ایران و جهان - بیمه آسیا، خسارت 34 میلیارد ریالی شرکت قاسم ایران را پرداخت.


به گزارش ایران و جهان، چک خسارت 34 ميليارد ريالي شرکت قاسم ايران با حضور دکتر ابراهيم کاردگر، نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل به سيدمحمد مدرس‌نيا، مديرعامل شرکت قاسم ايران تحويل شد. 
دکتر کاردگر، نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به اينکه پرداخت خسارت بحق در سريع ترين زمان ممکن، جزء وظايف و برنامه هاي اصلي بيمه آسياست، گفت: افتخار بيمه آسيا، خدمت به بيمه گذاران خوشنامي چون شرکت قاسم ايران است که سهامداران آن آزادگان سرافراز هستند. 

سيدمحمد مدرس‌نيا ،مديرعامل شرکت قاسم ايران با تأکيد بر رضايت مندي اين شرکت از همکاري طولاني مدت با بيمه آسيا، اظهار داشت: اين شرکت با 26 شعبه در سراسر کشور در حوزه توزيع دارو يکي از شرکت هاي برتر پخش کشور مي باشد که شرکت مينو يکي از زيرمجموعه هاي آن است.

مديرعامل شرکت قاسم ايران با اشاره به فعاليت بيست ساله اين شرکت بيان داشت: سهام شرکت قاسم ايران متعلق به 42 هزار آزاده کشور است.
بنابراين گزارش، با وقوع آتش سوزي در يکي از انبارهاي شرکت قاسم ايران کارشناسان اداره خسارت آتش سوزي بيمه آسيا به همراه کارشناسان رسمي دادگستري به محل اعزام شدند و تحقيقات خود را براي ارزيابي علت و ميزان خسارت آغاز کردند.

اين گزارش مي افزايد: با توجه به ميزان بالاي خسارت و تنوع موجودي انبار، در نهايت پس از بررسي هاي انجام شده توسط کارشناسان شرکت بيمه آسيا و کارشناسان رسمي دادگستري و حسابرسي اسناد و مدارک مالي بيمه گذار طي مدت پنج ماه ،ميزان خسارت 34 ميليارد ريال برآورد و به بيمه گذار پرداخت شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود