امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
02/29 1393

ایران و جهان - روابط ‌عمومي ‌ها با رصد بازار و ارائه اطلاعات صحيح به مخاطبان، فرآيند شفاف ‌سازي بين سازمان ‌ها، شرکت ‌ها و جامعه را برعهده دارند.

به گزارش روابط ‌عمومي بيمه ‌آسيا، دکتر کاردگر، نايب رئيس هيأت ‌مديره و مديرعامل بيمه ‌آسيا در مراسم گراميداشت روز ارتباطات و روابط‌ عمومي که با حضور کارکنان مديريت روابط ‌عمومي بيمه ‌آسيا برگزار شد، با اشاره به تأثيرگذاري شگرف روابط ‌عمومي ‌ها در ارائه تصوير واقعي و صحيح از سازمان ‌ها و شرکت ‌ها در جامعه، گفت: انعکاس خدمات و تلاش بخش‌ هاي فني شرکت ‌هاي بيمه به بيمه ‌گذاران، به صورت واقعي ، صحيح و دور از اغراق از اولويت ‌هاي کاري روابط ‌عمومي‌ هاست که نتايج بسيار سودمند و منحصر بفردي براي شرکت‌ هاي بيمه به ارمغان مي‌آورد.

نايب رئيس هيأت ‌مديره بيمه ‌آسيا با تاکيد بر اعتماد متقابل شرکت‌ هاي بيمه و بيمه ‌گذاران، اظهار داشت: فرآيند اعتمادسازي متقابل بين بيمه ‌گر و بيمه ‌گذار به عنوان يکي از عناصر اصلي در رشد و توسعه صنعت بيمه کشور، برعهده روابط ‌عمومي ‌هاي شرکت‌ هاي بيمه است که مي ‌تواند افق بسيار روشني را براي اين صنعت ترسيم نمايد.

مديرعامل بيمه ‌آسيا، روابط‌ عمومي را يکي از پراسترس‌ترين مشاغل دنيا برشمرد و بيان داشت: سرعت در کنار دقت از مؤلفه هاي ضروري فعاليت ‌هاي روابط ‌عمومي است که ترکيب اين دو براي ارائه اطلاعات صحيح و شفاف به مخاطبان، استرس بسيار زيادي را به فعالان اين حوزه وارد مي ‌کند.

دکتر کاردگر يکي از مهم ‌ترين کارهاي روابط ‌عمومي را اطلاع ‌رساني به مشتريان و بيمه ‌گذاران در مورد خدمات و شرايط بيمه ‌نامه ‌هاي مختلف برشمرد و گفت: ماهيت تبليغات و اطلاع ‌رساني در شرکت ‌هاي بيمه با تبليغات در ديگر مؤسسات بازرگاني و بانک‌ها کاملاً متفاوت است. عملياتي که در بانک ‌ها انجام مي ‌شود به نسبت فعاليت ‌هاي شرکت ‌هاي بيمه ‌گر ساده‌تر است. در شرکت ‌هاي بيمه تبليغات بايد به فراخور عمليات بيمه ‌اي و نياز جامعه صورت گيرد تا تأثير مورد انتظار حاصل شود.

نايب رئيس هيأت ‌مديره اظهار داشت: اطلاع ‌رساني و تبليغات بايد به نوعي دوره آموزشي براي مردم در مورد خدمات بيمه ‌ اي و شرايط بهره‌ مندي از آن باشد و پس از اين مرحله اگر تبليغات محيطي و رسانه ‌اي انجام شود اين دو مؤثر واقع خواهند شد و مکمل يکديگر خواهند بود.

دکتر کاردگر در بخش پاياني سخنان خود خواستار هدايت توليدات نوشتاري صاحبان تخصص و قلم در بين کارکنان بيمه ‌آسيا به سوي بيمه و بهره ‌برداري از اين ظرفيت در راستاي افزايش دانش بيمه ‌اي در شرکت و صنعت بيمه شد.

گفتني است پيش از سخنان مديرعامل بيمه ‌آسيا محمود افشاري مدير روابط ‌عمومي بیمه آسیا گزارشي از تاريخچه، عملکرد و برنامه ‌هاي آتي اين مديريت ارائه کرد.

در پايان نشست صميمانه مديرعامل بيمه ‌آسيا با کارکنان مديريت روابط‌ عمومي بيمه ‌آسيا، با اهداي لوح تقدير از تلاش و زحمات آنان در جهت اعتلاي نام شرکت بيمه آسيا به عنوان بزرگ ‌ترين بيمه خصوصي کشور تشکر و قدرداني شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود