امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
02/31 1393

ایران و جهان - موفقیت بیمه‌آسیا برخواسته از انسجام اجتماعی و همگرایی باورهای مدیران، کارکنان، نمایندگان و سهامداران آن است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در گردهمایی مدیران و رؤسای شعب بیمه‌آسیا و در ادامه مطلب فوق گفت: انسجام اجتماعی حاصل تبلور ظرفیت‌های اجتماعی برخواسته از همگرایی باورهاست.

دکتر کاردگر افزود: کارکنان بیمه‌آسیا باور داشتند که می‌توانند کارهای مهمی در صنعت بیمه کشور انجام دهند، لیکن همگرایی باورها وجود نداشت. با ایجاد انگیزه، این همگرایی ایجاد و امروز بیمه‌آسیا در مسیر رشد و موفقیت قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه‌آسیا با تاکید بر حفظ منزلت و کرامت کارکنان بیمه‌آسیا به عنوان سرمایه‌های انسانی، اظهار داشت: رشد و حرکت رو به جلوی بیمه‌آسیا حاصل ایجاد انگیزه و همگرا شدن باورهای کارکنان آن بود که امیدواریم با تحقق سهم دو رقمی بیمه‌آسیا در صنعت بیمه کشور، بیمه‌آسیا در جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور قرار گیرد.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه‌آسیا در 13خرداد سال جاری، بیان داشت: برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه در این تاریخ نشان از آمادگی بسیار بالای بیمه‌آسیا و شفافیت صورت‌های مالی آن دارد که ثمره انسجام اجتماعی بالا و همگرا بودن باورهای مدیران، کارکنان، نمایندگان و سهامداران آن است.

گفتنی است گردهمایی مدیران و رؤسای شعب بیمه‌آسیا با هدف بررسی راهکارهای تحقق برنامه عملیاتی سال 1393 با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مشاوران، مدیران و رؤسای شعب سراسر کشور بیمه‌آسیا طی دو روز (31 اردیبهشت و یکم خرداد سال 1393) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود