امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/17 1393

ایران و جهان - فروش بیمه های درمانی بیمه دانا در سال 92 به رقم 3400 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال 91 از رشدی 41 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا،نور علی نوری سرپرست مدیریت بیمه های درمان با بیان این مطلب گفت:نسبت خسارت در این سال حدود 76 درصد بود که این پرتفوی در شرایط نوسانی قیمت های خدمات درمانی وبازار رقابتی غیر فنی به دست آمده است که این مساله نشانگر شناخت مشتری از خدمات برتر بیمه دانا است.
وی سهم بیمه درمان از کل پرتفوی شرکت را بیش از 32درصد ذکر کرد و افزود:این مدیریت طی سال های گذشته توانست از طریق بیمه های درمانی میزان قابل توجهی از بیمه های اموال را وارد شرکت کند که با این سیاست،سبد بیمه ای شرکت متوازن شد.

نوری در خصوص برنامه ها و اهداف مدیریت درمان در سال جاری گفت:این مدیریت با الهام از سیاست های کلان شرکت و بر مبنای بودجه تعیین شده،از سیاست انبساطی در فروش بیمه های درمانی تبعیت می کند اما از اصل مدیریت ریسک نیز غافل نمی شود،به عبارت دیگر در کنار توسعه فروش،از عوامل تعیین کننده در پذیرش بیمه گذار استفاده می نماید.
سرپرست مدیریت درمان تحقق بودجه 93 با مبنای اصل سود دهی،توسعه و اجرای 80 درصد برنامه جدید فن آوران،استانی کردن نرخ ها{بومی سازی}تکثر گرایی و متنوع سازی قراردادها و توسعه و ارتقای آموزش را از اهم برنامه های این مدیریت در سال جاری برشمرد.

وی تعامل و مذاکره با بیمه گذاران را یکی از راهبرد های این مدیریت دانست و افزود:شرکت بیمه دانا در کنارخدمات پزشکی،از طریق طرح های متنوع و خدمات مشاوره ای نیز به بیمه شدگان ارایه خدمت می کند که طرح کارت طلایی یکی از این خدمات است که توانسته رضایت بیمه شدگان را جلب نماید.
نوری در باره جایگاه بیمه های درمان در صنعت بیمه اظهار داشت:بیمه دانا در حوزه درمان از پیشگامان و تاثیر گذاران این رشته به شمار می رود و به جرات می توان گفت که بسیاری از تصمیمات مهم اتخاذ شده در صنعت بیمه متاثر از نقش این شرکت است.

سرپرست مدیریت درمان افزود:انجام جلسات مستمر با بیمه گذاران در طول قرار داد همواره باز خورد مناسبی از سنجش رضایت آنها به این مدیریت داده که بر اساس آن خدمات ارایه شده اصلاح،تغییر و یا تقویت می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود