امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
04/11 1393

ایران و جهان - اراضی بیمه دانا در حال حاضر در وضعیت پیگیری انتقال قرار دارد و هنوز رسماً به شرکت بیمه دانا واگذار نشده است .

به گزارش ایران و جهان ،در پی درج خبری از مدیر عامل بیمه دانا با عنوان «زمین 392 هزار متر مربعی بیمه دانا زنده شد» بهروز میرزایی مدیر روابط عمومی بیمه دانا با ارسال اصلاحیه ای عنوان کرد که این زمین ها در آینده ای نزدیک در گروه دارایی های بیمه دانا قرار می گیرد.
در این اصلاحیه آمده است : ضمن سپاس و قدردانی از انعکاس اخبار و گزارش های خبری این شرکت در آن رسانه وزین ، درخصوص نشست مطبوعاتی جناب آقای دکتر صادق مدیر عامل عامل محترم شرکت بیمه دانا که روز هفتم تیر در آن رسانه بازتاب داشت ، پاسخ زیر برای تنویر افکار عمومی و رفع هرگونه شبهه خدمتتان ارسال می شود . خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انتشار این جوابیه در آن رسانه محترم اقدام لازم مبذول نمایید .

در عنوان خبر این نشست به نقل از آن رسانه آمده است : « زمین 392 هزار متر مربعی بیمه دانا زنده شد » . انتخاب این تیتر این ذهنیت را برای خواننده القا می کند که زمین های علی آباد در حال حاضر به این شرکت بیمه ای بازگردانده شده ، در حالی که دکتر صادق به صراحت دراین نشست اعلام کرد که پس از سال ها پیگیری و طی مراحل حقوقی ، زمین مورد اشاره در آینده ای نزدیک در گروه دارایی های قطعی بیمه دانا قرار می گیرد.

به عبارت دیگر این اراضی در حال حاضر در وضعیت پیگیری انتقال قرار دارد و هنوز رسماً به شرکت بیمه دانا واگذار نشده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود