امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
04/11 1393

ایران و جهان - با حضور مدیر عامل بیمه سرمد و مدیر شعب استان البرز بانک صادرات ایران شعبه امیر کبیر بیمه سرمد افتتاح شد. 


به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد همزمان با حلول ماه مبارک رمضان یکی دیگر از شعب بیمه سرمد طی مراسمی در سالن اجتماعات بانک صادرات ایران در استان البرز آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور مدیر عامل قائم مقام و مدیران بیمه سرمد همچنین مهندس بزازان مدیر شعب بانک صادرات استان البرز و مدیران بیمه ای این استان برگزار شد. علیرضا هادی در این مراسم با ابراز خرسندی از تقارن مبارک ماه مبارک رمضان و افتتاح شعبه امیر کبیر بیمه سرمد گفت:در بیمه سرمد استرات�?ی خود را بر ارائه خدمات فوق تصور مشتریان قرار دادیم و برای این امر امکانات زیر ساختی گسترده ای را فراهم کرده ایم و همکاران ما در بیمه سرمد تمهیداتی در نظر گرفته اند تا در خصوص تکریم مشتریان داخلی و خارجی تمام جوانب رضایتمندی در نظر گرفته شود.

ایشان در ادامه با تاکید به نقش مهم گستردگی شبکه بانکی دو سهامدار بزرگ بانکی (بانک صادرات ایران و بانک شهر) اضافه کرد : با کمک همکارانمان در این دو بانک بزرگ امیدواریم به یاری خدا به نیازهای بیمه ای مشتریان پاسخ دهیم. ما طی جلساتی که با مدیران در بانــک داشته ایم مقرر شد,تمهیداتی در نظر گرفته شود که مردم با مراجعه به شعب بانک بتوانند طی کمترین فرایند اداری بهترین خدمات بیمه ای را دریافت نمایند.
آقای هادی در ادامه با تاکید بر اهمیت استان البرز در تولید ناخالص ملی و سرانه پرتفوی بیمه ای کشور گفت : استان البرز با توجه به آمار جزو 10 استان اول بازار بیمه ای کشور محسوب میشود و مسوولیت همکاران ما در این استان سنگین است چرا که آمار نشان دهنده پتانسیل بیمه ای و فرهنگ بیمه ای خوب در استان است و ما باید به این نیاز بیمه ای پاسخ بدهیم.

در ادامه مدیر عامل بیمه سرمد و مهندس بزازان مدیر شعب بانک صادرات استان البرز حکم ریاست شعبه امیر کبیر در استان البرز بیمه سرمد را به آقای کمال ترابی اعطاء کردند. ایشان سوابق مدیریتی در شرکت های بیمه ای رازی و نوین را دارد.

بیمه سرمد به سهامداری بانک صادرات ایران، بانک شهر، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، به موجب پروانه فعالیت صادره از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ از آبان ماه سال گذشته، فعالیت خود را در انواع رشته های بیمه اموال، اشخاص و مسئولیت آغاز کرد و شعبه امیر کبیر چهارمین شعبه بیمه سرمد است که از سال گذشته تا کنون افتتاح شده است.
این شعبه در استان البرز خیابان طالقانی شمالی ضلع شمال شرقی میدان آزادگان ساختمان نگین البرز طبقه دوم واحد 4 قرار دارد و از این پس پاسخگوی نیاز شهروندان استان البرز خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود