امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
04/19 1393

ایران و جهان - صورت های مالی شرکت بیمه دانا ، منتهی به 29 اسفند ماه 1392 تصویب شد .


به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا که 18 تیر در محل هتل فردوسی تهران برگزار شد ، صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه 1392 مطرح و پس از قرایت بند های آن به تصویب مجمع رسید .
در این نشست که با حضور دکتر صادق مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، معاون اداری- مالی ، رییس شورای فنی ، مدیر امور مالی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بازرس قانونی ، سازمان بورس و اوراق بها دار ، سهام عدالت ، سازمان تامین اجتماعی ، بورس و حدود 150 نفر از سهامداران حقیقی برگزار شد ، ابتدا گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت به صورت فیلم پخش شد و سپس بازرس قانونی گزارش صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه سال 1392 را بند به بند قرایت کرد که بعد از بررسی و توضیح در باره جزییات آنها ، به تصویب مجمع رسید .

در این جلسه پس از تعیین حق الزحمه اعضای غیر موظف هیات مدیره ، موسسه داریا روش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند .
براساس گزارشات ارائه شده در مجمع عمومی بیمه دانا EPS این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ماه سال 92 حدود 285 ریال بوده است و سود تقسیمی با رشدی دو برابری نسبت به سال مالی 91 حدود 110 ریال اعلام شد .
حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره به ازاء حداقل چهار جلسه در ماه مبلغ 16،000،000ریال تعیین شد.
همچنین پاداش اعضای هیات مدیره مبلغ 1،500 میلیون ریال به صورت ناخالص تصویب شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود