امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
04/29 1393

ایران و جهان - شعبه استان همدان بیمه دانا موفق به کسب رتبه دوم مشتری مداری در بین دستگاه های اداری شد .

به گزارش ایران و جهان ، رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با ارسال لوح سپاسی به محمد مقصودی رییس شعبه همدان بیمه دانا اعلام کرد: طبق نتایج به دست آمده از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سال ۱۳۹۲ در بین دستگاه های اجرایی استان همدان ، بیمه دانا موفق به کسب رتبه دوم در گروه شرکت های بیمه استان شده است . 

مقصودی رییس شعبه همدان توضیح داد : این طرح همه ساله به منظور سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود. وی افزود : سال گذشته نیز این طرح انجام شد که شعبه همدان در بین شرکت های بیمه استان موفق شد رتبه دوم را کسب کند . 

نحوه پرداخت خسارات ، چگونگی برخورد کارمندان با ارباب رجوع ، تسریع در رسیدگی به پرونده ها ، سرعت عمل در پاسخگویی به نیازهای مشتریان و....از جمله شاخص هایی است که در این طرح مورد توجه قرار می گیرد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود