امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
05/20 1393

ایران و جهان - نایب رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه دانا ، تشکیل کمیته بازاریابی را راهکار حل مشکلات نمایندگان شرکت و توجه بیشتر به آنها ذکر کرد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر بی�?ن صادق که 19 مرداد در نشست هم اندیشی با نمایندگان برتر شرکت سخن می گفت ، بیشترین حجم تولید پرتفوی را مربوط به عملکرد نمایندگان دانست و اظهار داشت : در این جلسه می خواهیم مشکلات و مسایل موجود را به بحث و بررسی بگذاریم .

در این نشست که روسای انجمن های صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی ، نمایندگان ، معاون امور استان ها ، مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل ، سرپرست مدیریت امور نمایندگان ، مشاوران مدیر عامل و مدیر روابط عمومی حضور داشتند ، دکتر صادق به اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات نمایندگان اشاره کرد و افزود : شفاف سازی پرداخت کارمزد بر اساس آیین نامه ها و اصلاح محاسبات نرخ کارمزد ها و تلاش برای وصول کارمزد صندوق خسارات بدنی از جمله اقداماتی است که در حال نهایی شدن است .

وی با اشاره به اینکه عملیات واریز حق بیمه ها با توجه به راه اندازی نرم افزار فناوران به زودی اجرایی خواهد شد ، گفت :رسیدگی به امور نمایندگان و بررسی قراردادهای آنان در مراحل نهایی است و پس از برطرف شدن پاره ای از اختلافات در آینده نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد .
مدیر عامل بیمه دانا با تاکید بر تشکیل کمیته بازاریابی برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با نمایندگان افزود: با توجه به اینکه حدود 70 تا 80 درصد پرتفوی شرکت را نمایندگان تولید می کنند، تلاش می کنیم با ساماندهی این کمیته مشکلات مورد اشاره بررسی و رفع شود .

دکتر صادق با اشاره به برخی مشکلات که درگذشته نسبت به نمایندگان وجود داشته ، قول وضعیت بهتر و مناسب تر را به آنها داد و افزود : بسیاری از این مشکلات از جمله تاخیر در پرداخت کارمزد ها و... با ساماندهی کمیته بازاریابی به زودی برطرف خواهد شد و در کمترین زمان ممکن به مطالبات پاسخ داده می شود .
این گزارش حاکی است : در این نشست برخی از نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا با اشاره به مشکلات و نارسایی های کاری خود ، خواستار ارایه راه حل مناسب و تعامل بیشتر با نمایندگان برای بهبود روند امور شدند .
نشست صمیمانه مدیر عامل با نمایندگان در مجموعه فرهنگی ونک از ساعت 9 تا 13 برگزار شد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود