امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
06/16 1393

ایران و جهان - خبرهای درگوشی از شرکت های بیمه نشان می دهد که با یک توصیه ،پرتفوی یکی از شرکت های بیمه به اصطلاح پریده است .

به گزارش ایران و جهان،خبرهای در گوشی از شرکت های بیمه نشان می دهد که یکی از شرکت های بیمه که قصد داشت یکی از بزرگترین بانک های کشور را تحت پوشش بیمه ای خود داشته باشد به تازگی این پرتفوی بزرگ را از دست داده است .

اما علت از دست رفتن پرتفوی چه بود ؟
این شرکت خصوصی پس از رایزنی های فراوان و ارائه بسته بیمه ای مطلوب و قیمت مناسب توانسته بود پکیج بیمه ای یکی از بانک های بزرگ دولتی کشور را به دست آورد که گویا در مرحله انعقاد قرارداد از پیغام آمده که قرارداد را منعقد نکنید و اجازه دهید شرکت بیمه گر پیشین قرار داد به منعقد کند .نکته جالب این که سیگنال های عدم انعقاد قرارداد به دفتر بانک ارسال شده و با بیمه گر تماسی حاصل نشده است. این بیمه خصوصی که در سال های اخیر موفقیت هایی را به دست آورده گویا از اتعقاد این قرارداد بزرگ جا مانده است .

این دومین بار در سال جاری است که ایران و جهان اخباری را در خصوص هواداری از شرکتی و توصیه برای این شرکت جهت دریافت پرتفوی دریافت می کند . هرچند که در محافل غیر رسمی این اخبار بارها نقض شده اما نمونه اخیر دوباره پرسش هایی را در این خصوص مطرح می کند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود