امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
06/30 1393

ایران و جهان - شعبه مهرن�?اد بیمه دانا تا اطلاع ثانوی در شعبه امام حسین {ع}ادغام شده و زیرنظر این شعبه فعالیت می کند .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، اسداله کر، سرپرست شعبه امام حسین بیمه دانا با اعلام این مطلب ، به تشریح فعالیت ها وبرنامه های این شعبه پرداخت .

وی افزایش چابک سازی توام با بهبود کمی وکیفی نیروی انسانی و پرتفوی شعبه ، افزایش سهم بازار با توسعه و تقویت شبکه فروش همراه با مزیت نسبی و ایجاد سیستم های نظارت و کنترل داخلی و حسابرسی داخل شعبه برای امور فنی و مالی را از اهداف سال جاری برشمرد .

کر، تقویت شبکه فروش و سیستم بازاریابی شعبه و کنترل و تقویت سطح فنی و مالی را از جمله برنامه های سال جاری این شعبه ذکر کرد و افزود : آموزش کیفی مستمرفنی ، حمایت ازفعالیت نمایندگان با حضور در جلسات مذاکره با بیمه گذاران وتسریع در نرخ دهی ، بخشی ازجزییات برنامه تقویت شبکه فروش است .

سرپرست شعبه امام حسین ، استفاده ازامکانات الکترونیک در جهت ارتباط موثر با مشتری به صورت هدفمند و شناخت بازار بالقوه همراه با شناسایی سرانه تولید و خسارت شرکت های بیمه رقیب را نیز بخش دیگری ازبرنامه های این شعبه برای تقویت سیستم بازاریابی توصیف کرد .

وی گفت : تقویت لایه های نظارت و مدیریت شعبه ، ایجاد سیستم حسابرسی وکنترل داخلی وتشکیل گروه وصول مطالبات و نظارت بر شبکه فروش ، فرازهایی از برنامه کنترل و تقویت سطح فنی و مالی شعبه محسوب می شود .

داشتن کارشناسان توانمند ومتعهد در تمام رشته های بیمه ای و داشتن مرکز پرداخت خسارت مستقل برای حفظ بیمه گذاران وارایه خدمات بیمه ای سریع وسالم از نقاط قوت این شعبه محسوب می شود که وی به آن اشاره کرد و سپس افزود : سهم این شعبه از کل پرتفوی شرکت حدود 22ر1درصد است .
وی با اشاره به اینکه پرتفوی این شعبه نسبت به سال 91 در سال گذشته حدود 29 درصد رشد داشته است ، افزود : میزان تحقق بودجه سال قبل شعبه 47 درصد بوده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود