امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
07/20 1393

ایران و جهان - بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به برخي از كارگزاران رسمي بيمه كه به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز در تابلو، سربرگ و مهر كارگزاري كرده اند، تذكر و هشدار داد.




به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، طبق بررسي هاي بعمل آمده برخي از كارگزاران رسمي بيمه اقدام به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز مانند"كارگزار رسمي بيمه مركزي" ،" استفاده از عنوان و آرم بيمه مركزي"،"صدور كليه بيمه نامه ها"،"بررسي و پرداخت خسارت"،" تنها كارگزاري رسمي بيمه مركزي در استان / شهرستان"،"نمايندگي كليه شركت هاي بيمه"... و نظاير اين ها، در تابلو، سربرگ و مُهر كارگزاري كرده اند.
بر اساس اين گزارش، اين گونه موارد مغاير با مفاد آيين نامه دلالي رسمي بيمه ( شماره ۶ ) و آيين نامه حمايت از حقوق بيمه گذاران، بيمه شدگان و صاحبان حقوق آنها ( شماره ۷۱ ) محسوب مي شود و لازم است كارگزاراني كه اقدام به چنين تبليغاتي كرده اند در اسرع وقت نسبت به اصلاح عناوين غيرمجاز مندرج در تابلو، سربرگ، مُهر و ساير اقلام تبليغاتي اقدام كرده و تبليغات بيمه اي خود را مطابق با مفاد قوانين و مقررات جاري ساماندهي كنند .
بديهي است در غيراينصورت بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مطابق وظايف و اختيارات قانوني خود ، در خصوص ادامه فعاليت كارگزاران بيمه مورد نظر تصميم گيري مي كند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود