امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
07/29 1393

ایران و جهان - ساده سازي مفاهيم پيچيده بيمه اي، مسير اطلاع رساني صنعت بيمه را شفاف مي كند و سبب مي شود قابليت ها و ظرفيت هاي اين صنعت به درستي شناسايي و شناسانده شود. 

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، مصطفي زندي در جمع مديران روابط عمومي صنعت بيمه با اشاره به اين مطلب افزود: تعامل بي واسطه روابط عمومي و رسانه ها از موثرترين ابزارهاي رسانه اي است و سهم صنعت بيمه را از فضاي موجود رسانه اي كشور به نحو محسوسي افزايش مي دهد.
مديركل روابط عمومي بيمه مركزي افزود: مسير ارتباطي روابط عمومي و رسانه، يك جاده دوطرفه است و تغذيه اطلاعاتي از يك سو و توقع اطلاع رساني سريع و شفاف از نيازهاي اصلي هر دو مجموعه به شمار مي رود.
وي تصريح كرد: در دنياي امروز از دست دادن هر موقعيت ارتباطي، نوعي فرصت سوزي محسوب مي شود و روابط عمومي هاي صنعت بيمه مي توانند با بهره گيري از اين فرصت ها به توسعه فرهنگ بيمه و بسط آرامش در جامعه كمك كنند.
زندي در پايان به اهميت تعامل روابط عمومي هاي صنعت بيمه با يكديگر اشاره كرد و گفت: فعاليت هاي جزيره اي و گاه موازي از آفت هاي جدي ارتباطي و اطلاع رساني صنعت بيمه به حساب مي آيد و بايد با ايجاد كارگروه هاي مشترك و بر اساس ظرفيت ها و توانمندي ها روابط عمومي، مسير مشخصي را تعريف كرد.
گفتني است در پايان نشست شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي صنعت بيمه، تني چند از مديران و سرپرستان روابط عمومي، ديدگاه هاي خود را در خصوص ارتباطات و روش هاي بسط آن در صنعت بيمه مطرح كردند و به بيان موانع و راهكارها پرداختند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود