امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
04/19 1396

گروه سایبان -  ظاهرا صندوق اعتباری هنر ، بیمه درمان تکمیلی اش را برای سال 1396-97 با شرکت بیمه ایران تمدید نکرده است .



به گزارش رازپول، صندوق اعتباری هنر دارای جامعه ای حدود 40 هزار نفره است که با افراد تحت تکفل بیش از این تعداد خواهد بود که هر ساله نسبت به انتخاب شرکت بیمه گر خود اقدام می کند و در سال های اخیر شرکت های مختلفی به این پرتفو دست یافته اند. سال گذشته به دلیل نارضایتی از خدمات بیمه آرمان سرویس بیمه ای صندوق  به سمت بیمه ایران سوق داده شد و انتظار می رفت با توجه به حجم و گسترگی این شرکت روابط ماندگاری در بین این دو نهاد حاکم باشد. اما ظاهرا قرارداری که در زمان مدیریت ارجمندی در صندوق اعتباری هنر با این شرکت امضا شد چندان متناسب نبود و خدمات بیمه ایران نیز چندان مورد رضایت این بیمه گذار واقع نشد تا جایی که  برای سال جاری مجددا بیمه گر این نهاد عوض شده است. 


به هر حال نام نویسی بیمه درمان تکمیلی  ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور در سال جدید آغاز شده و حالا بیمه رازی به عنوان بیمه گر این نهاد معرفی شده است .

صندوق هم اذعان دارد که در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تکمیل زنجیره خدمات بیمه ای ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ اول/تیر/96 لغایت 31/خرداد/97 ارائه می دهد.


باتوجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت سهامی بیمه رازی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو این صندوق از (19 تیرماه) به مدت 20 روز با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند.


براین اساس در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه تلاش شده است با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از جامعه هدف، تعهدات درمانی در مقایسه با سالیان گذشته به نسبت قابل توجهی ارتقاء یابد.

شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر متعاقباً اعلام خواهد شد.


حال باید دید بیمه رازی می تواند جایگزین مناسبی برای بزرگترین بیمه کشور باشد؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود