امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
03/10 1396

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه تعاون تائید صلاحیت شد .
هرچند که رئیس کل بیمه مرکزی چندی پیش اعلام کرده بود که تکلیف بیمه تعاون تا پایان اردیبهشت ماه مشخص می شود اما با تاخیر 10روزه بالاخره مدیرعامل معرفی شده از سوی این شرکت تائیدیه صلاحیت را به دست آورد. چندی پیش رازپول در خبری اذعان کرد که بیمه تعاون بیمه مرکزی را برای تائید صلاحیت یونس مظلومی در عمل انجام شده قرار داد . این خبر با واکنش هایی همراه بود تا جایی که اخبار مراسم معارفه از سایت این شرکت برداشته شد . حالا پس از حدود یک ماه از بیمه مرکزی خبر می رسد که یونس مظومی مدیرعامل منتخب این شرکت تائیذیه صلاحیت بیمه مرکزی را به دست آورده است.
هرچند که حالا هم نام مظلومی به عنوان عضو هیات مدیره بیمه رازی در سایت بیمه مرکزی قرار گرفته و هم به عنوان مدیرعامل بیمه تعاون! اما این قدم پیشرفت مناسبی در وضعیت شرکت است که بیش از سه ماه با حضور رئیس هیات مدیره اداره می شود.
یونس مظلومی در این شرکت روزهای سختی در پیش دارد چراکه هم باید سرمایه 28 میلیارد تومانی این شرکت را تا پایان سال به 150 میلیارد تومان برساند و هم با توجه به پیش بینی ها در خصوص تغییرات در کابینه باید منتظر دومینوی تغییرات در زیر مجموعه های منتسب به وزارت تعاون، کار،رفاه اجتماعی بود. با این مقدمه که عمر مدیریتی مدیران این مجموعه رکورد ماهانه دارد باید دید که مظلومی چند ماه در این شرکت دوام می آورد و آیا انتخاب بیمه تعاون و همکاری با این مجموعه برای مظلومی انتخاب درستی بوده است یا خیر؟

لازم به اشاره است که یونس مظلومی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، کارشناسی مدیریت بیمه و فوق دیپلم رشته هوشبری از دانشگاه علوم پزشکی است او کار در صنعت بیمه را از سال 73 به عنوان کارشناس فروش بیمه‌های اموال و اشخاص بیمه آسیا آغاز کرد و پس از آن کارشناس صدور بیمه‌ آتش‌سوزی در بیمه دانا شد، به دنبال آن کارشناس صدور بیمه مهندسی، کشتی و هواپیما بیمه دانا و معاون بیمه‌های مهندسی و مسوولیت این شرکت شد.

در سال 82 مدیر بیمه‌های مهندسی و مسوولیت بیمه رازی و در تیر ماه 85 مدیر پروژه تاسیس بیمه سایان گروه رایان سایپا بود و از آذر ماه 85 مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه سایان و نماینده حقوقی بیمه ملت بود، او دوره‌های مختلفی را در موسسات بیمه‌ای کشورهای انگلستان و هند گذرانده است و پیش از این مدیر عامل بیمه رازی بود.



با تائید صلاحیت مظلومی حالا شركت تعاوني خدمات رفاهي كاركنان شاغل و بازنشسته بانك توسعه تعاون با نمايندگي جواد سهاميان مقدم  ،شركت سرمايه‌گذاري استان سيستان و بلوچستان با نمايندگي فرهاد شهركي، اتحاديه شركت‌هاي تعاوني مسكن فرهنگيان ايران با نمايندگي محمدرضا نظام‌آبادي، بانك توسعه تعاون با نمايندگي محمد ذوالفقاري و

موسسه اعتباري ملل با نمايندگي سيدامين جوادي حضور دارند .

دو چهره بیمه ای این مجموعه یعنی مظلومی و سهامیان نام هایی هستند که در سایر شرکت های بیمه ای آنطور که سایت بیمه مرکزی اذعان دارد دارای مسئولیت هستند.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود