امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/24 1396

گروه سایبان - در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس مشتریان بودن، شعب جدید بیمه "ما" در شهرهای رفسنجان و سیرجان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" ، آیین راه اندازی و افتتاح شعب  سیرجان و رفسنجان با حضور مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" ، امیرحسین قربانی معاون فنی، امیر شفیعی مدیر امور شعب و غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هرندی رییس شعبه کرمان بیمه "ما" ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، خلاصه ای از آمار فروش شعبه های کرمان، سیرجان و رفسنجان ارائه نمود.

هرندی در ادامه اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.


بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم قربانی ، به تحلیل آمار ارائه شده و برنامه های آینده پرداخت.

وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبه  درخواست کرد تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند

این گزارش می افزاید: در ادامه جناب آقای مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

 مدیرعامل بیمه "ما" توجه به اصول بازاریابی را مد نظر قرار داده و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و رعایت حقوق مشتریان را تعریف نمودند. آنچه بیشتر مورد بحث قرار کرفت مدیریت ارتباط مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان پلاتینی و طلایی و انجام بازاریابی رابطه مند بود.

در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مرضیه زارعی، انیسه رضایی، نجمه خالو و  اعظم حسینی بودند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود