امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/24 1396



گروه سایبان - معاون اداری و مالی بیمه دانا، عملکرد شورای راهبردی این شرکت برای اقدامات انجام شده در سال گذشته را که منجر به شفاف سازی حساب های مالی شده، مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، علیرضا عاطفی در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت گفت: با توجه به آمار ارائه شده در صنعت بیمه، فعالیت در حوزه بیمه های اموال سودده و مطلوب است، لذا با توجه به ساختار پرتفوی و افزایش رشد شرکت، در سال جاری باید ضمن شناسایی نقاط تهدید و تبدیل آنها به فرصت، محور تلاش خود را در زمینه جذب بیمه های اموال بیمه گزاران و تجمیع امور بیمه ای آنها بکار گیریم.

وی گفت: در سال گذشته شورای راهبردی تشکیل شد که برگزاری جلسات منظم و مستمر آن، با حضور یک عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت و همچنین تعدادی از مدیران ستادی موجب افزایش هماهنگی و تسریع در عملیات جاری شرکت شد.

 معاون اداری و مالی بیمه دانا ضمن تشکر از کلیه همکاران برای رسیدن به پرتفوی هدف گذاری شده اظهار داشت: با توجه به محور همایش مبنی بر انضباط فنی و مالی، پالایش بیمه نامه ها و ادامه پیگیری وصول مطالبات در سال جاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم ترکیب مناسبی از پرتفوی بدست آوریم که این کار نیز بدون شک نیازمند تلاش و همت کلیه همکاران است.      

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود