امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/5 1393

ایران و جهان - در حالی که بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از سهام داران اصلی بیمه دی است این سازمان بیمه های درمان تکمیلی ،‌ عمر وحادثه ، بیمه ثالث و بدنه ،‌ آتش سوزی و مسئوولیت خود را به بیمه البرز سپرد.

به گزارش ایران و جهان با وجود اینکه سرمایه گذاری شاهد 20 درصد سهام بیمه دی را در اختیار دارد این سازمان امور بیمه ای خود را به بیمه البرز سپرده است . این در حالی است که شرکت گروه سرمایه گذاری البرز نیز 15 درصد سهام بیمه دی را در اختیار دارد و این شرکت نیز از سهام داران بیمه البرز است .

هرچند که شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و الکترونیک کوثر،شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن کوثر،شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع غذایی نماد کوثر و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز به عنوان شرکت های متعلق به بنیاد مجموعا 20درصد سهام بیمه دی را دارا می باشند اما به نظر می رسد وضعیت وخیم بیمه دی در روزهای گذشته مانع از آن شده است که سهام دار عمده نیز سبد بیمه ای خود را به این شرکت بسپارد .

بیمه دی در روزهای گذشته در اثر انتخاب نامناسب پرتفوی به عنوان یکی از شرکت هایی که نسبت خسارت بیش از ۳۰۰ درصد را دارد از مشکلاتی رنج میبرد تا جایی که سهام دار عمده اش حاضر نیست قرارداد های بیمه ای خود را با این شرکت منعقد کند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز ،‌ براساس قرارداد منعقده بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه البرز ،‌ کارکنان این بنیاد تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی ،‌ عمر وحادثه ، بیمه ثالث و بدنه ،‌ آتش سوزی و مسئوولیت بیمه البرز قرار گرفتند .

بنا بر این گزارش،‌ در هنگام عقد قرارداد مذکور در دفتر معاون فنی بیمه البرز ، جوشقانی ، معاون توسعه منابع انسانی و مدیر کل اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز خرسندی از اینکه این بنیاد بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کرده است ،‌گفت : امیدوارم این قرارداد ،‌ سرفصل و مقدمه ای باشد تا سال‌های طولانی همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات ارزشمند بیمه البرز بهره مند شوند .

وی ادامه داد : ما به دنبال گسترش همکاری با بیمه البرز هستیم و در صددیم قراردادهای جدید بیمه ای با بیمه البرز منعقد کنیم .

به گفته جوشقانی ،‌ به دلیل مشتری مدار بودن بیمه البرز و همچنین تعدد شعب بیمه البرز در سرتاسر کشور ،‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها نیز تمایل دارند بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کنند .

احمد صفرزاده ، معاون فنی بیمه البرز نیز در جلسه عقد قرارداد با بنیاد شهید و امور ایثارگران ، تاکید کرد : نهاد شما نهاد بزرگی است و به دلیل نوع خدماتی که ارایه می دهد ، برای بیمه البرز سعادتی است که بیمه گر شما باشد.

وی افزود : برای بیمه البرز هم تکلیف شرعی است و هم تکلیف تجاری که به مفاد قرارداد عمل کنیم . در این بین اصل مشترک استمرار و پایداری قرارداد و لحاظ کردن مبانی فنی و تجاری باید رعایت شود .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود