امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
02/18 1396


گروه سایبان - بیمه کارآفرین سرمایه بیمه‎های عمر و حوادث کارکنان دولت، بیمه های عمر گروهی کارکنان آتش‏ نشانی و بیمه حوادث گروهی کارکنان آتش نشانی، در حادثه ساختمان پلاسکو، را پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رازپول عبدالمحمود ضرابی مدیرعامل این شرکت در جلسه‎ای با حضور معاونان و مدیران بیمه کارآفرین و جمعی از مدیران سازمان آتش‏ نشانی و خدمات ایمنی تهران، در راستای انجام تعهدات شرکت خود در چارچوب قراردادهای فیمابین، یک فقره چک به مبلغ 35.680.000.000 ریال به آقای سعید شریف ‏زاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان آتش‏ نشانی و خدمات ایمنی تهران، تقدیم و از ایشان درخواست کرد با رعایت موازین قانونی و قراردادی نسبت به پرداخت سرمایه فوت هر یک از بیمه شدگان، مجموعاً بابت هر نفر مبلغ 2.230.000.000 ریال، در وجه ذینفعان قانونی هریک از شهدا اقدام و شرکت بیمه کارآفرین را از نتیجه مطلع نمایند.


عبدالمحمود ضرابی مدیر عامل بیمه کارآفرین در مراسم تقدیم چک یاد شده اعلام کرد سرمایه ناشی از قرارداد بیمه‎های عمر و حوادث کارکنان دولت، بیمه های عمر گروهی کارکنان آتش نشانی و بیمه حوادث گروهی کارکنان اتش نشانی که در عهده بیمه کارآفرین بوده از ابتدای وقوع این حادثه آماده پرداخت بوده است و اینک که مراحل قانونی تعیین ذینفعان به انجام رسیده این چک تقدیم می‏شود و انجام بقیه تعهدات هم با کمک سازمان آتش ‏نشانی و خدمات ایمنی تهران در حال انجام و اتمام می ‏باشد.


لازم به توضیح است که کارکنان سازمان آتش نشانی علاوه بر سه قرارداد بیمه ای فوق از بیمه نامه مسئولیت سازمان آتش نشانی در قبال کارکنان این سازمان هم استفاده می کنند. بیمه کارآفرین از ناحیه بیمه نامه اخیر نیز معادل یک دیه کامل به وراث قانونی شهدا تقدیم خواهد کرد.

مبالغ بیمه نامه های سه گانه فوق طی چک یاد شده تحویل سازمان آتش نشانی شده و چک های مبلغ دیه کامل، در شرکت موجود و آماده تحویل به وراث قانونی و تصفیه می باشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود