امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/19 1393

ایران و جهان - در حالی که صبح امروز هواپیمای مسافربری حدود ساعت 9 و 45  دقیقه، در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد،شرکت بیمه کوثر به عنوان بیمه گر هواپیما از آمادگی کامل برای جبران این خسارت خبرداد.



به گزارش خبرنگار ایران و جهان؛ هواپیمای ایران ۱۴۰ ساعت ۹:۴۵ بامداد امروز در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. شاهدان عینی می گویند دم این هواپیما در جاده مخصوص کرج افتاده است.
این هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و گویا 50 نفر در این سانحه کشته شدند.
در همین زمینه ایران و جهان دقایقی پیش گفت و گویی را با بیمه گر این هواپیما داشت.

عبدالرسول عطایی، مدیر عامل بیمه کوثر با بیان اینکه کارشناسان این شرکت در محل حادثه استقرار یافته اند افزود که بیمه کوثر آمادگی کامل پرداخت خسارت این هواپیما را دارد .وی با بیان اینکه پوشش هواپیما در بخش های بدنه،مسئولیت و سرنشین کامل بوده است افزود که نقش شرکت های بیمه در چنین سوانح جبران ناپذیری پوشش خسارت ها است تا در این شرایطی با جبران زیان های مالی از تالمات روحی کاشته شود .
وی با بیان اینکه مردم باید برای چنین روزهایی پوشش بیمه داشته باشند افزود که این هواپیما به صورت اتکایی با مشارکت بیمه های ایران و ملت و بیمه مرکزی در تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. وی بابیان اینکه 70 درصد پوشش هواپیما اتکایی است سهم بیمه مرکزی را 50 درصد و سهم بیمه ایران و ملت را 10 درصد عنوان کرد.

عطایی با بیان اینکه لحظات پیش با مدیر عامل بیمه ملت مذاکره شده و آمادگی پرداخت خسارت وجود دارد افزود که در این سانجه 50 نفر از هموطنان کشته شده اند که دیه هرکدام از آنها 150 میلیون تومان پرداخت می شود .
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه این شرکت در سوانح و بروز خسارت ها همواره بیمه گذاران را همراهی کرده است افزود که در واقعه زلزه بوشهر و آذربایجان نیز این شرکت به موقع نسبت به پرداخت خسارت ها اقدام کرد و اساسا حق بیمه برای چنین روزهایی دریافت می شود و باید با پرداخت به موقع مردم را در این زمینه تشویق کرد.
وی برآورد خود از خسارت این سانحه را 15 میلیارد تومان عنوان کرد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود