امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
09/23 1393

ایران و جهان - رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران می گوید که خسارت بیمه گذاران باید درکوتاه ترین زمان ممکن به آنان پرداخت شود.
 به گزارش ایران و جهان و به نقل از بیمه ایران، محمود امراللهی با اشاره به رقابتی بودن بازار عنوان می کند که‌ درحال حاضر30 شرکت بیمه ای درکشور فعال هستند واین درحالی است که شرکتی می تواند موفق باشد که سرویس مناسب به بیمه گذاران و زیان دیدگان خود ارائه کند.
به گفته وی امروز تعدادی از شرکت ها برای جذب بازاربیمه ای درصدور بیمه نامه ها نرخ شکنی می کنند و این وضعیت شرایط سختی را برای سایرین ایجاد کرده است.
 امراللهی ادامه داد: با این همه بیمه گذاران به دلیل سرعت عمل و ارائه خدمات کیفی همچنان تمایل دارند دراین مجموعه دارایی های خود را بیمه کنند و ما بنا نداریم چنین کارهایی برای جذب پرتفوی بیشتر دراین شرکت انجام دهیم.

بر این اساس است که بیمه ایران برای خسارت کلی وارده به یک فروند هواپیمای فوکر 100، سه میلیون و 200 هزار و 440یورو به یک شرکت هواپیمایی غرامت پرداخت کرده است.
گویا هواپیمای فوکر100 خرداد ماه سال جاری از مشهد به زاهدان درحال پرواز بود که به علت باز نشدن چرخ ها مجبوربه فرود اضطراری درفرودگاه زاهدان شده است .
 به دنبال این اتفاق مسوولان بخش بیمه های کشتی و هواپیمای بیمه ایران به عنوان بیمه گران شرکت هواپیمایی به سرعت درمحل حاضر و از هواپیمای آسیب دیده بازدید به عمل آورد .درادامه و ظرف مدت یک هفته پس از تکمیل پرونده خسارت که هفته گذشته ازسوی شرکت هواپیمایی به پایان رسید،غرامت سه میلیون و200 هزار و 440 یورویی این حادثه به شرکت هواپیمایی پرداخت شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود