امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
11/19 1393

ایران و جهان - فارغ از مسائل سیاسی به فعالیت های اقتصادی مشغول هستیم و در داخل شرکت فساد نداریم و پرتفوی 3000 میلیارد تومانی را تا پایان سال محقق خواهیم کرد .

به گزارش یران و جهان علی فتحعلی، مدیرعامل شرکت بیمه آرمان در سالگرد سومین سال تاسیس این شرکت با بیان تاریخچه ای از شروع به فعالیت بیمه آرمان اذعان کرد که کار شرکت بیمه آرمان را با حضور سه نفر کلید خورد . هرچند که وی افزایش پرتفوی این شرکت از 68 میلیون تومان در سال اول فعالیت تا 250 میلیارد تومان تاماه جاری رانقطه قابل اتکایی در روند فعالیت های بیمه آرمان دانست اما به این نکته اشاره کرد که با وجود اینکه تعهد به هیات مدیره و پیش بینی پرتفوی امسال 180 میلیارد تومان بوده است اما پیش بینی می کنیم تا 300 میلیارد تومان تا پایان سال یش رویم .

فتحعلی با بیان اینکه هم اکنون با وجودچنین پرتفویی جزء هفت شرکت برتر صنعت بیمه هستیم اذعان داشت که برنامه داریم تا در گروه سه شرکت برتر بازار بیمه کشور قرار بگیریم . 
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه پرتفوی شرکت وضعیت مطلوبی دارد و ضریب خسارت نیز با ابزارهای مدیریت ریسک در حد 25درصد قرار دارد که نسبت مطلوبی در صنعت بیمه هست ؛برنامه ریزی و پیگیری مستمر را از جمله نقاط قوت شرکت بیمه آرمان اعلام کرد .

وی که در سالگرد تاسیس این شرکت در جمع خانواده بزرگ بیمه آرمان سخن گفت،تصریح کرد که با وجود ضریب خسارت 25درصدی به 10 هزار و 600 پرونده در بخش ثالث و 76 هزار پرونده در بخش درمان خسارت پرداخت کرده ام .
فتحعلی موفقیت شرکت بیمه آرمان را مرهون تلاش همکاران خود دانست و باردیگر تاکید کرد که شرکت فارغ از مسائل سیاسی به فعالیت های مفید اقتصادی می پردازد و با وجود نیروهای تحصیل کرده و متخصص فساد در شرکت وجود ندارد .
وی از راه اندازی چهل و دومین شعبه این شرکت در محل نمایشگاه بین المللی در سال روز تاسیس این شرکت خبرداد و تصریح کرد که در حال حاضر شرکت دارای 400 نفر نیروی انسانی و 800 نماینده فعال در سراسر کشور است .
مدیرعامل بیمه آرمان، تعداد شکایت های ارسالی به این شرکت را بسیار ناچیز خواند و ادامه داد: از 29 شرکت ارسالی، 22 نفر با رضایت از شرکت خارج شده اند. 

لازم به ذکر است که در این مراسم که با حضور مدیرعامل بانک سپه،مدیران بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره و سهام داران بیمه آرمان و جمع کثیری از نمایندگان و کارکنان شرکت در محل هتل استقلال برگزار شد از نمایندگان و کارمندان شرکت تقدیر به عمل آمد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود