امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/9 1393

ایران و جهان - در چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، بیمه "ما"  و بیمه رازی موفق به دریافت گواهینامه برتر این همایش شدند .
به گزارش ایران و جهان ، چهاردهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، خسرو تاج قائم مقام وزیرصنعت ، معدن و تجارت ، نوابی معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بخش صنعت ، معدن و تجارت کشور و نیز دست اندرکاران بخش های مختلف اقتصادی در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال براساس آیین‌نامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، در فرآیندی که نزدیک به یک سال به طول می انجامد، بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایت‌کننده حقوق مصرف‌کنندگان را شناسایی و در روز نهم اسفند ماه(روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ) به عموم مردم معرفی می‌نماید تا با افزایش انگیزه و حساسیت در نزد بنگاه های اقتصادی منتخب برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش رقابت پذیری این بنگاه ها در جهت ارائه محصولات باکیفیت، برقراری قیمت عادلانه، تحویل یا ارایه به موقع و مطلوب کالا و خدمات، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای این بنگاه ها و نیز کالاهای دارای استاندارد و ارتقاء شاخص هایی مانند عدالت اجتماعی، رفاه، مشتری مداری وقانونونظم گرایی در بین بنگاه های اقتصادی شود.
چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان امسال با رویکرد بنگاه های اقتصادی و موضوع مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان برگزار شده است .

همچنین بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و تحت زیر شاخص هایی ارزیابی شده و کسب 70 امتیاز از این زیرشاخص ها، منجر به اخذ گواهینامه می شود.
گفتنی است این دومین سالی است که شرکت بیمه "ما" توانسته است با تکیه بر اصول مشتری مداری ، بهره گیری از کارشناسان متخصص بیمه ای و حقوقی و ایجاد فرآیند دقیق رسیدگی به شکایات بیمه گذاران ، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند .


بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
در چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد،بیمه رازی تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را برای اولین بار در صنعت بیمه دریافت کرد.

هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آیین نامه ارزیابی عملکرد واحد های اقتصادی، بنگاه های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی های لازمطی مراسمی به شرکت های برتر اهداء تندیس و گواهینامه دارد.

این نشان ها، شامل گواهینامه و تندیس های طلایی، نقره ای، برنزی می باشد و شرکت هایی که دو سال پیاپی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده باشند، می توانند با کسب امتیاز، شرایط اختصاصی لازم جهت دریافت تندیس های طلایی، نقره ای و برنزی رعایت حقوق مصرف کنندگان را داشته باشند.
حضور بیمه رازی در این همایش به سال 89 برمی گردد. بیمه رازی سال های 89 و 900 موفق به دریافت گواهینامه، سال های 91 و 92 موفق به کسب تندیس برنز و امسال با توجه به ارزیابی های صورت گرفته موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت حقوق مصرف کنندگان برای اولین بار در صنعت بیمه کشور شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود