امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/20 1393

ایران و جهان - وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمه‌ها پاشنه آشیل طرح تحول نظام سلامت هستند، از بازنگری نهایی بر کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات در جلسه هیات وزیران امروز خبر داد.



به گزارش ایران و جهان،دکتر سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، از بازنگری نهایی کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات خبر داد و گفت: مرحله نهایی بازنگری این کتاب روز چهارشنبه در هیات وزیران پشت سر گذاشته می‌شود و امیدواریم بتوانیم آن را قبل از پایان سال ابلاغ کنیم.


عملکرد مشابه سال 93 از بیمه‌ها پذیرفته نیست
وی درخصوص همکاری بیمه‌های تکمیلی نیز اظهار کرد: بیمه‌های تکمیلی باید همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند و باید حتما در سال 94 متفاوت عمل کنند. به هیچ وجه از بیمه‌ها پذیرفته نیست که در سال 94 مشابه سال 93 عمل کند.

بیمه‌ها؛ پاشنه آشیل طرح تحول نظام سلامت

وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمه‌ها پاشنه آشیل طرح تحول سلامت هستند، گفت: اگر بیمه‌ها مدعی باشند که در سال 93 تعرفه‌ها تغییر کرده، آمادگی لازم را نداشتند و قراردادهای آنها بر مبنای تعرفه‌های قدیم بوده، اما سال 94 را با اطلاع کافی و کامل با مشتری‌های خود قرارداد می‌بندند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد بیمه در سال 94 به نحوی کار کنند که پرداخت‌ها بدون فوت وقت و به طور کامل به مراکز خصوصی انجام شود تا از مصوبات هیات وزیران، برنامه‌های طرح تحول و مهم‌تر از همه احترامی که جامعه پزشکی برای تصمیمات دولت قائل شده، صیانت شود.

هاشمی افزود: جامعه پزشکی علاقه‌مندند که حتما بیمه‌ها با آنها همراهی کنند و اعتبارات خود را به هنگام تحویل دهند. امیدواریم بیمه‌های تکمیلی به همین شکل عمل کنند، چراکه دستور وزیر اقتصاد و دارایی به سازمان‌های بیمه‌گر و بیمه مرکزی ایران نیز همین موضوع است و حتما بیمه‌ها از سلامت مردم و مراکزی که ارائه‌کننده خدمت به مردم شریف ما هستند مراقبت می‌کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود