امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
01/23 1395

گروه سایبان - شرکت بیمه سینا با صدور اینترنتی الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث، بیمه گذاران خود را از مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی ها بی نیاز و زمینه رفاه حال مردم را در نخستین روزهای کاری سال 95 مهیا کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، با آغاز سال جدید و افزایش سقف تعهدات بیمه نامه شخص ثالث این شرکت راهکارهایی را برای سهولت کار بیمه گذاران خود فراهم نمود تا در روزهای نخست کاری خود مجبور به مراجعه حضوری به نمایندگی ها نباشند.


بر این اساس از نخستین روز فروردین در بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت بیمه سینا بخش خرید اینترنتی الحاقیه لحاظ شد که این امر در راستای آی تی محوری این شرکت صورت پذیرفت.


علاوه بر این، در مدت باقی مانده تا شروع ماه رجب و افزایش 33 میلیون تومانی دیه، بیمه گذاران از راه های مختلف با روش خرید اینترنتی الحاقیه آشنا شدند تا انگیزه و آرامش بیشتری برای خرید الحاقیه داشته باشند.


بر اساس این گزارش از ابتدای فروردین تا امروز درصد قابل توجهی از بیمه گذاران این شرکت خرید الحاقیه را اینترنتی انجام داده و در عین حال قادر به رویت و چاپ برگه الحاقیه نیز بوده اند.


از سوی دیگر موضوع خرید الحاقیه بیمه نامه ثالث آن قدر ضروری است که امروز تیتر یک روزنامه همشهری را به خود اختصاص داد و به هموطنان تاکید شد: "اگر هنوز الحاقیه بیمه شخص ثالث نگرفته اید پشت فرمان ننشینید."



در بخش دیگری از این گزارش مفصل، به انواع مشکلات بیمه گذاران در خرید حضوری الحاقیه اشاره شده تا جایی که آنان را از خرید الحاقیه منصرف کرده است.



با توجه به این مسائل، شرکت بیمه سینا در روزهای نخست ماه رجب به تمامی دارندگان بیمه نامه شخص ثالث پیشنهاد می کند که در خرید الحاقیه بیمه نامه ثالث تسریع نمایند و اطمینان داشته باشند که مبلغ قابل پرداخت بسته به نوع خودرو و مدت باقی مانده هر بیمه نامه در مقابل مبلغ افزایش دیه بسیار ناچیز است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود