امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/9 1395


گروه سایبان - 
شرکت بیمه دانا با سرعت دادن به فرایند پرداخت خسارت ، تقویت مدیریت بهینه منابع و حرکت در مسیر اهداف اقتصاد کلان کشور طی سال های اخیر خدمات ارزنده ای به مشتریان خود عرضه کرده است.


به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دست اندرکاران این شرکت که در سال گذشته با تولید 1480 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 1074 میلیارد تومان خسارت، ضمن کسب رتبه چهارمین شرکت بزرگ بیمه ای در کشور، عملکرد بسیار مناسبی از خود در صنعت بیمه به جای گذاشته اند، درصدد هستند با توانمند سازی منابع انسانی،تقویت شاخص های فنی و مالی،افزایش سهم فروش نقدی و توجه ویژه به فعالیت های برون مرزی به موفقیت های خود در این عرصه تداوم بخشند .

یکی از شاخص های مهم و تاثیرگذار بیمه دانا در فرایند عملیات بیمه ای ،پرداخت سریع و به موقع خسارت به زیان دیدگان است، به طوری که نشانگر ایفای حداکثری تعهدات این شرکت به بیمه گذاران خواهد بود . بیمه دانا با در پیش گرفتن این رویکرد موفق شده در طول سال های 93،92و 94 بالغ بر26 هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کند .

مبالغ میلیاردی و حجم خسارات پرداختی بیمه دانا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه خصوصی در کشور که همواره در جمع صد شرکت برتر قرار داشته، نشان از توانگری مالی قوی این شرکت از سویی و دارا بودن شبکه فروش قدرتمند و گسترده در کشور از سوی دیگر است.

ارائه خدمات ارزنده به بیمه گذاران در قالب پرداخت به موقع خسارت نشان دهنده توان فنی و مالی این شرکت در عرصه پاسخگویی به مشتریان است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود